U materiale utilizatu più cumuni di CMM

U materiale utilizatu più cumuni di CMM

Cù u sviluppu di a tecnulugia di a macchina di misurazione di coordenate (CMM), CMM hè sempre più utilizata.Perchè a struttura è u materiale di u CMM hà una grande influenza nantu à a precisione, diventa più è più assai necessariu.Eccu alcuni materiali strutturali cumuni.

1. Ferru

U ghisa hè un tipu di materiali utilizati cumuni, principarmenti utilizati per a basa, guida sliding è rolling, culonni, supportu, etc. Hà u vantaghju di una piccula deformazione, una bona resistenza à l'usura, un processu faciule, un prezzu bassu, espansione lineale hè più vicinu. à coefficient di parti (acciaio), Hè i primi materiali usatu.In certi machini di misurazione usanu principalmente materiali di ghisa.Ma hà ancu disadvantages: u ghisa hè suscettibile à a corrosione è a resistenza à l'abrasione hè più bassa di u granitu, a so forza ùn hè micca alta.

2. Steel

Steel hè principarmenti usatu pi cunchiglia, struttura di sustegnu, è certi basi di macchina di misurazione dinù aduprà azzaru.In generale adopta l'acciaio à pocu carbonu, è deve esse trattamentu termicu.U vantaghju di l'azzaru hè una bona rigidità è forza.U so difettu hè faciule da deformazione, questu hè perchè l'acciaio dopu a trasfurmazioni, u stress residuale in u liberatu porta à a deformazione.

3. Granitu

U granitu hè più liggeru di l'azzaru, più pesu di l'aluminiu, hè u materiale cumunu utilizatu.U vantaghju principali di u granitu hè pocu deformazione, una bona stabilità, senza ruggine, faciule da fà trasfurmazioni gràfiche, flatness, faciule d'ottene più altu di a piattaforma di ghisa è adattatu per a produzzione di guida d'alta precisione.Avà parechji di CMM adopranu stu materiale, u bancu di travagliu, u quadru di ponte, u rail di guida di l'arburu è l'assi Z, tutti fatti di granitu.Granitu pò ièssiri usatu pi fari workbench, quatratu, culonna, fasciu, guida, sustegnu, etc. Duvuta à u picculu coefficient di espansione termale di granitu, hè assai adattatu per cooperà cù rail guida aria-flotation.

U granitu esisti ancu parechji disadvantages: ancu s'ellu pò esse fattu da a struttura cavuta per incolla, hè più cumplicatu;A qualità di custruzzione solida hè grande, ùn hè micca faciule di processà, in particulare u pirtusu di a vite hè difficiule di processà, u costu assai più altu di u ghisa;U materiale di granitu hè croccante, faciule di colapsà quandu a machinazione grossa;

4. Ceramica

A ceramica hè sviluppata rapidamente in l'ultimi anni.Hè u materiale ceramicu dopu à compacting sintering, regrinding.A so caratteristica hè porosa, a qualità hè ligera (a densità hè di circa 3 g / cm3), alta resistenza, facilità di trasfurmazione, bona resistenza à l'abrasione, senza ruggine, adattatu per l'assi Y è a guida di l'assi Z.I difetti di a ceramica sò altu costu, i bisogni tecnologichi sò più altu, è a fabricazione hè cumplessa.

5. Alloghju d'aluminiu

CMM usa principalmente una lega d'aluminiu d'alta resistenza.Hè unu di i più rapidi crescenu in l'ultimi anni.L'aluminiu hà u vantaghju di u pesu ligeru, d'alta forza, una piccula deformazione, u rendiment di cunduzzione di u calore hè bonu, è pò fà saldatura, adattatu per a macchina di misurazione di parechje parte.L'applicazione di a lega d'aluminiu d'alta resistenza hè a tendenza principale di u currente.

MACCHINA CMM


Tempu di Postu: Feb-23-2022