Stage de positionnement de précision en granite

U palcuscenicu di posizionamentu hè un stadiu di posizionamentu di cuscinetti d'aria di alta precisione, basa di granitu per applicazioni di posizionamentu high-end..Hè guidatu da un nucleu senza ferru, un mutore lineare senza spazzola trifase senza cogging è guidatu da 5 cuscinetti d'aria piani precaricati magneticamente galleggianti su una basa di granitu.

L'assemblea di bobina di u core senza ferru hè utilizatu cum'è u mecanismu di guida per u palcuscenicu per via di u so funziunamentu lisu, senza cogging.U pesu ligeru di a bobina è l'assemblea di a tavola permette una alta accelerazione di carichi ligeri.

I cuscinetti d'aria, chì sò usati per sustene è guidà a carica utile, float in un cuscinu d'aria.Questu assicura chì ùn ci sò micca cumpunenti purtati in u sistema.I cuscinetti di l'aria ùn sò micca limitati à i limiti di l'accelerazione cum'è i so contraparti meccanichi induve e sfere è i rulli ponu scorri invece di rollu à l'accelerazioni elevate.

A sezione trasversale rigida di a basa di granitu di u palcuscenicu assicura una piattaforma stabile dritta piatta per a carica utile per cavalcà è ùn richiede micca cunsiderazioni di muntatura speciale.

U soffiu (coperture di manera piegata) cù una estensione di 12: 1 à u rapportu di compressione pò esse aghjuntu à un stadiu.

A putenza per l'assemblea di a bobina in 3 fasi in muvimentu, l'encoder è l'interruttori di limite hè instradatu attraversu un cable nastro flat schermatu.Una cunsiderazione speciale hè stata fatta per separà i cavi di putenza è di signale l'una di l'altru per riduce l'effetti di u rumore nantu à u sistema.U cable d'alimentazione per l'assemblea di a bobina è un cable vacante per l'usu di l'energia di carica di i clienti sò installati da un latu di u palcuscenicu è u segnu di codificatore, l'interruttore di limite è un cable di signale vacante supplementu per l'usu di u segnu di carica di i clienti sò furniti da l'altra parte. di u palcuscenicu.Connettori standard sò furniti.

U stadiu di posizionamentu incorpora l'ultime tecnulugia di u muvimentu lineale:

Motori: Motore lineare senza spazzola senza cuntattu 3 fasi, core senza ferru, commutatu sia sinusoidale sia trapezoidale cù Effetti Hall.L'assemblea di bobina incapsulata si move è l'assemblea di magnete permanente multipole hè stazionaria.L'assemblea di bobina ligera permette una accelerazione più alta di carichi utili di luce.
Cuscinetti: A guida lineare hè ottenuta utilizendu cuscinetti d'aria di carbone o ceramica precaricati magneticamente;3 nantu à a superficia superiore è 2 nantu à a superficia laterale.I cuscinetti sò muntati nantu à superfici sferiche.L'aria filtrata pulita è secca deve esse furnita à a tavola mobile di u palcuscenicu ABS.
Encoders: Codificatori lineari ottici ottici senza cuntattu di vetru o di metallo cù una marca di riferimentu per l'homing.Diversi marchi di riferimentu sò dispunibili è sò spaziati ogni 50 mm in a lunghezza di a scala.L'output tipicu di codificatore hè segnali d'onda quadra A è B, ma l'uscita sinusoidale hè dispunibule cum'è una opzione
Limitatori di fine corsa: i finecorsa di fine corsa sono inclusi in entrambe le estremità della corsa.I switches ponu esse attivu altu (5V à 24V) o attivu bassu.I switches ponu esse aduprati per chjude l'amplificatore o per signalà à u controller chì un errore hè accadutu.L'interruttori di limite sò tipicamente una parte integrante di l'encoder, ma ponu esse muntati separatamente se necessariu.
Portacavi: A guida di u cable hè ottenuta utilizendu un cable nastro flat, schermu.Dui cavi supplementari di nastri piani schermati inutilizati sò furniti per l'usu di u cliente cù u palcuscenicu.I 2 cavi d'alimentazione per u palcuscenicu è a carica di u cliente sò stallati da un latu di u palcuscenicu è i 2 cavi di signale per l'encoder, l'interruttore di limite è a carica di u cliente sò stallati separatamente nantu à u palcuscenicu.
Hard Stops: Hard stops sò incorporati in l'estremità di u stadiu per prevene i danni di u viaghju in casu di fallimentu di u servore.

Vantaghji:

Eccellenti specifiche di planarità è dritta
Ripple à a più bassa velocità
Nisuna parti di usu
Chiusu cù soffiu

Applicazioni:
Sceglie è postu
Ispezione di vista
Trasferimentu di parti
Stanza pulita


Tempu di Postu: Dec-29-2021