Vantaggi è limitazioni di a macchina di misurazione di coordenate

E macchine CMM duveranu esse una parte integrante di ogni prucessu di produzzione.Questu hè per via di i so vantaghji enormi chì superanu e limitazioni.Tuttavia, discuteremu tutti dui in questa sezione.

Vantaggi di l'usu di una macchina di misurazione di coordinate

Quì sottu hè una larga gamma di motivi per utilizà una macchina CMM in u vostru flussu di produzzione.

Risparmiate tempu è soldi

A macchina CMM hè integrale à u flussu di produzzione per via di a so rapidità è precisione.A pruduzzione di arnesi cumplessi hè diventata rampante in l'industria di fabricazione, è a macchina CMM hè ideale per misurà e so dimensioni.In ultimamente, riducenu i costi di produzzione è u tempu.

L'Assicuranza di Qualità hè Garantita

A cuntrariu di u metudu cunvinziunali di misurà e dimensioni di e parti di a macchina, a macchina CMM hè a più affidabile.Pò misurà digitalmente è analizà a vostra parte mentre furnisce altri servizii cum'è analisi dimensionale, paraguni CAD, certificazioni di strumenti è ingegneri inversi.Questu hè tuttu necessariu per u scopu di assicuranza di qualità.

Versatile cù più sonde è tecniche

A macchina CMM hè cumpatibile cù parechji tippi di arnesi è cumpunenti.Ùn importa micca a cumplessità di a parte postu chì una macchina CMM a misurarà.

Meno implicazione di l'operatore

Una macchina CMM hè una macchina cuntrullata da computer.Per quessa, riduce l'implicazione di u persunale umanu.Questa riduzzione reduce l'errore operativu chì pò purtà à prublemi.

Limitazioni di l'usu di una macchina di misurazione di coordenate

E macchine CMM miglioranu definitivamente u flussu di travagliu di produzzione mentre ghjucanu un rolu cruciale in a fabricazione.Tuttavia, hà ancu uni pochi di limitazioni chì duvete cunsiderà.Quì sottu sò uni pochi di e so limitazioni.

A Sonda deve Touch Superficie

Ogni macchina CMM chì usa a sonda hà u stessu mecanismu.Per u funziunamentu di a sonda, deve toccu a superficia di a parte per esse misurata.Questu ùn hè micca un prublema per i pezzi assai durable.In ogni casu, per i pezzi cù un finitu fragile o delicatu, u toccu consecutivu pò purtà à u deterioramentu di e parti.

I pezzi morbidi puderanu purtà à difetti

Per i pezzi chì venenu da materiali molli cum'è gomma è elastomeri, usendu una sonda pò purtà à e parti speleologiche. Stu vi purterà à l'errore chì si vede durante l'analisi digitale.

A Sonda Giusta deve esse Selezziunata

I machini CMM utilizanu diversi tipi di sonde, è per u megliu, a sonda ghjusta deve esse scelta.A selezzione di a sonda ghjusta dipende largamente da a dimensione di a parte, u disignu necessariu è a capacità di a sonda.


Tempu di post: 19-Jan-2022