Chì ghjè una NDE ?

Chì ghjè una NDE ?
A valutazione non distruttiva (NDE) hè un termine chì hè spessu adupratu in modu intercambiabile cù NDT. Tuttavia, tecnicamente, NDE hè adupratu per discrive misurazioni chì sò di natura più quantitativa. Per esempiu, un metudu NDE ùn solu localizerebbe un difettu, ma seria ancu adupratu per misurà qualcosa nantu à quellu difettu cum'è a so dimensione, forma è orientazione. NDE pò esse adupratu per determinà e proprietà di i materiali, cum'è a tenacità à a frattura, a furmabilità è altre caratteristiche fisiche.
Alcune tecnulugie NDT/NDE:
Parechje persone cunnoscenu digià alcune di e tecnulugie aduprate in NDT è NDE da i so usi in l'industria medica. A maiò parte di a ghjente hà ancu fattu una radiografia è parechje mamme anu fattu fà ultrasoni da i medichi per fà un cuntrollu di u so zitellu mentre era sempre in u ventre. I raggi X è l'ecografia sò solu alcune di e tecnulugie aduprate in u campu di NDT/NDE. U numeru di metudi d'ispezione pare cresce ogni ghjornu, ma un riassuntu rapidu di i metudi più cumunimenti aduprati hè furnitu quì sottu.
Test Visuale è Otticu (VT)
U metudu NDT u più basicu hè l'esame visuale. L'esaminatori visuali seguitanu prucedure chì vanu da a semplice osservazione di una parte per vede s'ellu ci sò imperfezioni di a superficia, à l'usu di sistemi di càmera cuntrullati da computer per ricunnosce è misurà automaticamente e caratteristiche di un cumpunente.
Radiografia (RT)
A RT implica l'usu di radiazioni gamma o X penetranti per esaminà i difetti è e caratteristiche interne di i materiali è di i prudutti. Una macchina à raggi X o un isotopu radioattivu hè adupratu cum'è fonte di radiazione. A radiazione hè diretta attraversu una parte è nantu à una pellicola o altri supporti. L'ombra risultante mostra e caratteristiche interne è a solidità di a parte. I cambiamenti di spessore è densità di u materiale sò indicati cum'è zone più chjare o più scure nantu à a pellicola. E zone più scure in a radiografia sottu rapprisentanu i vuoti interni in u cumpunente.
Test di Particelle Magnetiche (MT)
Stu metudu NDT hè realizatu inducendu un campu magneticu in un materiale ferromagneticu è dopu spolverendu a superficia cù particelle di ferru (sia secche sia suspese in liquidu). I difetti superficiali è vicini à a superficia producenu poli magnetichi o distorcenu u campu magneticu in modu tale chì e particelle di ferru sò attratte è cuncentrate. Questu produce una indicazione visibile di difettu nantu à a superficia di u materiale. L'imagine quì sottu mostranu un cumpunente prima è dopu l'ispezione cù particelle magnetiche secche.
Test à ultrasoni (UT)
In i testi à ultrasoni, l'onde sonore à alta frequenza sò trasmesse in un materiale per rilevà imperfezioni o per localizà cambiamenti in e proprietà di u materiale. A tecnica di test à ultrasoni più cumunamente aduprata hè l'ecu d'impulsi, per mezu di u quale u sonu hè introduttu in un ughjettu di prova è e riflessioni (echi) da l'imperfezioni interne o da e superfici geometriche di a parte sò rinviate à un ricevitore. Quì sottu hè un esempiu di ispezione di saldatura à onda di taglio. Nutate l'indicazione chì si estende finu à i limiti superiori di u schermu. Questa indicazione hè prodotta da u sonu riflessu da un difettu in a saldatura.
Prova di penetrazione (PT)
L'ughjettu di prova hè rivestitu cù una suluzione chì cuntene un colorante visibile o fluorescente. A suluzione in eccessu hè tandu eliminata da a superficia di l'ughjettu, ma lascendu lu in difetti di rottura superficiale. Un sviluppatore hè tandu applicatu per caccià u penetrante fora di i difetti. Cù i coloranti fluorescenti, a luce ultravioletta hè aduprata per fà chì u sanguinamentu fluoresca luminosamente, permettendu cusì di vede facilmente l'imperfezioni. Cù i coloranti visibili, i cuntrasti di culore vivi trà u penetrante è u sviluppatore rendenu u "sanguinamentu" faciule da vede. L'indicazioni rosse quì sottu rapprisentanu una quantità di difetti in questu cumpunente.
ETest elettromagneticu (ET)
E currenti elettriche (currenti parassite) sò generate in un materiale conduttivu da un campu magneticu variabile. A forza di queste currenti parassite pò esse misurata. I difetti di u materiale causanu interruzioni in u flussu di e currenti parassite chì alertanu l'ispettore di a presenza di un difettu. E currenti parassite sò ancu influenzate da a conducibilità elettrica è a permeabilità magnetica di un materiale, ciò chì rende pussibule di classificà certi materiali in basa à queste proprietà. U tecnicu quì sottu ispeziona un'ala d'aeroplanu per difetti.
Test di Perdite (LT)
Parechje tecniche sò aduprate per rilevà è localizà perdite in e parti di cuntenimentu di pressione, i recipienti di pressione è e strutture. E perdite ponu esse rilevate aduprendu dispositivi elettronichi d'ascolta, misurazioni di manometri, tecniche di penetrazione di liquidi è gas, è/o una semplice prova di bolle di sapone.
Test di Emissione Acustica (AE)
Quandu un materiale solidu hè stressatu, l'imperfezioni in u materiale emettenu brevi scoppi d'energia acustica chjamati "emissioni". Cum'è in i testi ultrasonici, l'emissioni acustiche ponu esse rilevate da ricevitori speciali. E fonti d'emissione ponu esse valutate per mezu di u studiu di a so intensità è di u tempu d'arrivu per raccoglie informazioni nantu à e fonti d'energia, cum'è a so situazione.
If you want to know more information or have any questions or need any further assistance about NDE, please contact us freely: info@zhhimg.com

Data di publicazione: 27 dicembre 2021