Chì ghjè a macchina misurata di coordenate?

AMacchine di misura di coordinate(Cmm) hè un dispusitivu chì misura a geometria di l'ogetti fisichi in sensazione di punti discrete nantu à a superficia di l'ughjettu cun una sonda. Vari liberi di sossi sò usati in cmms, cumprese u meccanicu, otticu, lampado biancu. Sicondu a macchina, a pusizione di sonda pò esse cuntrullata manualmente da un operatore o pò esse cuntrullatu l'urdinatore. CMMS tipicamente specificà una pusizione di una sonda di u so spustamentu da una pusizione di riferimentu in un sistema di coordenate di cartesianu tridimensionale (vale à dì cù XYZ axes). Aghjò à muviva a probe longo u x, y z elle machines ancu permettenu ancu u angolo di stubbiu per permette una misurazione di e superfici chì altrettanu inquierzu.

U ponte tipicu 3D "cmm permette di probe u muvimentu à trè ties, x, y è z, chì sò un ortografu di u coordenate cartesianu tridimensionale. Ogni assi hà un sensore chì monitorizza a pusizione di a sonda nantu à quella assi, tipicamenti cù a precisione micrometru. Quandu i contatti di questione (o altrimenti rilevà) un locu particulare nantu à l'oghjettu, a macchina Samples the trè fissurs sensori, dunque, misura di l'uggeter, è ancu u vettatore di a misurazione di a misura. Stu prucessu hè ripetutu, movendu a sonda ogni volta, per pruduce un nuvagliu "Puntà" chì descrive i zone di interessu di superficie.

Un usu cumunu di CMMS hè in fabricazione è i prucessi d'assemblea per pruvà una parte o l'assemblea contr'à l'intenzione di u disignu. In talie aidemutazioni, nuvole punti sò generati chì sò analizati à via analizà via regression alregistmi per a custruzione di e caratteristiche. Questi punti sò colti da aduprà una probe chì hè pos pusstile da un operatore o automaticamente via di cuntrollu di computer (DCC). I CMMs DCC ponu esse programati à misure di misure identiche ripetutamente; Cusì un cmm automatizatu hè una forma specializata di robot industriale.

Pezzi

I machini di misura di coordenate includenu trè cumpunenti principali:

  • A struttura principale chì include trè assi di muvimentu. U materiale utilizatu per a custruzione di a custruzione di u quadru muvimentu hà sempri annantu à l'anni. U granitu è ​​l'azzaru sò stati utilizati in u primu cmm. Oghje tutti i majori di i fabbricanti club di l'aluminiu o qualchì derivata è ancu usanu ceramica per aumentà a rigidità di u z adexa per l'applicazioni scanning. Po pochi Club Trailers oghje sempre fabbricazione cmm à causa di esigenza di libreria per dinata di metrologica mejor è a tendenza club. Tipicamenti solu i custruttori cmm di m cmm di m cmm è in Cina è l'India sò ancu fabricà u granu elevatu per via di l'approcciu di a tecnulugia bassa è una entrata cmm. A crescita aumentata versu a scansione ancu richiede u cmm Z assi di CMM è novi sò stati introdutti cum'è ceramica è silicon carbide.
  • Sistema di Probing
  • A racoltazione di dati è u sistema di riduzione - tipicamenti include un controller di macchina, u software di l'urdinatore desktop è l'applicazione.

Dispunibilità

Queste macchine ponu esse liberi, manuale è portable.

Precisione

L'accuratezza di e macchine di misura di coordenate sò tipicamente datu cum'è un fattore incertezza cum'è una funzione à distanza. Per un cmm utilizendu una sonda toccu, questu rigueneghja à ripiglià a ripretu è l'accurissimu di i scali lineari. A ripetizione tipica di sonda pò purtà à e misure di l'internu .001MM o .005 inch (a mità di u voluminu sanu sanu. Per 3, 3 + 2, è 5 macchine d'Axis, a sonda sò inutilizatu usendu normi di tracciabile è u muvimentu di a macchina hè verificatu cù i calienti per assicurà a precisione.

Parti specifichi

Corpu di macchina

U primu cmm hè statu sviluppatu da a sucetà ferranti di a Starlanda à l'anni 1950 à u risultatu di uneddus un altru cumpunimenti precisione in i so prudutti militari. I primi mudelli di 3 assi chì anu cuminciatu à l'anni 1960 (DEA di u cuntrollu di l'urdinatore di u diputavule in l'anni 1970 Ma u primu travagliu CMM è s'avvicina in melbourne, inghilterra. (Leitz Germania dopu hà pruduttu una struttura di machine fissa cù a tavola di muvimentu.

In machini moderne, a superstruttura di u tippu di u tippu hà dui gammi è hè spessu chjamatu un ponte. Questa si magniva liberamente lungo u tavulinu granitu cù una legna (spessu chjamate dinò) Dopu un guvernu di guida hà attaccatu à un latu granu. A gamba opposta (spessu fora di a perna) simplice riposa nantu à u tavulinu di granitu dopu à u contorno verticale di a superficia. Cuscinetti aerei sò u metudu sceltu per assicurà u viaghju gratuitu. In questi, cumpressi l'aria hè custarda à traversu una seria assai chjucu in una superficia rossu è cuntrullata, u cmm chì u cmm pò esse cumpensatu per via di u software. U muvimentu di u ponte o in u gantry longu a tabella di granitu forma un assi di u pianu xy. U ponte di a cuscinunaria cuntene un carricu chì traversa trà l'internu è l'esternu di l'altru x o Y Horizontal AXIS. U terzu assi di muvimentu (z) hè furnitu da l'aghjuntu di una quilla verticale o spina chì si move in u centru di u carru. A sonda toccu formanu u dispusitivu di sensazione à a fine di a quilla. U muvimentu di u X, Y è Z Ax hà completamente u pacchettu di misurazione. I tavuli rotatori facultati ponu esse aduprati per rinfurzà l'approcciu di a sonda di misurazione à i travaglii cumplicati. A tavula rotaria cum'è l'assi di u quartu di u circondu di e dimensioni di misura, chì restanu 3d, ma si furnisce un gradu di flessibilità. Alcuni sondi di toccu sò stessi di dispusitivi rotatori cù a prova di sonda per u swivel verticalmente attraversu più di 180 gradi è attraversu una rotazione completa di 360.

I cmms sò avà dispunibili in una varietà di altre forme. Queste include armi cmm chì utilizanu misure angulari di u bracciu per calculà a pusizione di a punta di u styyu, è pò esse sfruttatu cù i sbuffi di scanning è opticu. Tali cmmi di u bracciu sò spessu usati induve a so portabilità hè un vantaghju nantu à u lettu tradiziunale di u lettu fissu, l'offigimentu misuratu, u voluminu di a prugrammazione, intornu à a parte per esse misurata durante una rutina di misurazione. Perchè i brimi cmm imitanu a flessibilità di un bracciu umanu sianu ancu à l'insizzioni di e parte cumplessi chì ùn puderebbenu esse micca probabilmente utilizà una macchina axis standard.

Sonda meccanica

In i primi tempi di misura di coordenate (cmm), i sondi meccanichi sò stati adattati in un titularu speciale à a fine di a quilla. Una sonda assai cumuna hè stata fatta da a saldatura una bola dura à a fine di un arbulu. Questu hè statu ideale per misurà una gamma tutta una faccia flat, e superfici cilindriche o sferici. Altri Sondi sò stati terzi à e forme specifichi, per esempiu un quadraniu, per permette di misurazione di funzioni speciale. Sti possi eranu tagliati fisici contru à l'epiziu cù a pusizione si leghje da una lettura di ugitale 3 à più avanzate, in un scopu più avanzatu, è esse scrittu. E misure pigliati da questu metudu di cuntattu sò stendu spessu affacciati a manu è à ogni operatore a macchina applicati diverse quantità di tecniche in tecniche di diffirmazioni per a misura.

Un altru sviluppu era l'aghjunzione di i motori per guidà ogni l'assi. L'operatori ùn anu più à toccu fisicamente a macchina ma puderia guidà ogni l'assi chì utilizanu una mansazia cù joysticks in u stessu modu cum'è cù vitture contra muderna. A precisione di a misurazione è a precisione mellora drammaticamente cù l'invenzione di a sonda di toccu elettronica. U pionieru di stu novu dispositivu di probe hè stata David Mcmurtry chì furmò furmate ciò chì hè narusisaw plc. Benchì ancu un dispusitivu di cuntattu, a sonda hà avutu una bola d'acciaio di primavera (dopu ruby ​​ball) stylus. Cum'è a sonda toccò a superficia di u cumpunente chì u stilusu hà vistu sfeccurata è simultamante hà mandatu a x, y, Z Coordinate à l'urdinatore. Errori di misurazione causati da l'operatori individuali divent in menu di menu è u tastu hè statu stabilitu per l'intruduzione di l'operazioni CNC di CNC è l'ghjunsimentu di i cmms.

Testa di sonda automatizata motorizzata cù una sonda di toccu elettronica toccate

I soli ottichi sò sistemi lensi i ccd, chì sò spustati cum'è i meccanichi, è si sò destinati à u puntu d'interessu, invece di toccu u materiale. A maghjina catturata di a superficia serà incuscrittu in e fruntiere di una finestra di misura, finu à u residu hè propiu adattatu à i zone neri è bianchi. A curva di a fivazione pò esse calculatu à un puntu, chì hè u puntu di misurazione vulia in u spaziu. L'infurmazioni Horizontali nantu à u CCD (XY) è a pusizione verticale hè a pusizione di u sistema di probing completo nantu à u cumpunente di u stand (o altru dispositivu).

Scansibili sistemi di probe

Ci sò mudelli più novi chì anu sondate chì si arrastanu longu a superficia di a parti chì piglianu punti specificati, cunnisciuti cum'è sonde di scanning. Stu metudu di l'ispezione CMM hè spessu più precisa chì u metudu di u toccu di u toccu cunvenziunale è a maiò parte di i tempi più veloci.

A prossimu Generata di Scanning, cunnisciutu cum'è Scanningo Unicatu Unicu Elencu Elice Elencu Talent Triphulation, chì include Testa Laser Unica Scannile Linea, è Scanning Light. Stu metudu usa sia i fasci di laser o a luce bianca chì sò prughjettate contru a superficia di a parte. Parechji millaie di punti pò esse pigliati è ùn sò micca usati micca solu per verificà a dimensione è a pusizione, ma di creà una maghjina di 3D di a parte. Stu "DATI" PUNTANTI 2 PUNTI "ponu esse dunque trasfirired to cad software per creà un mudellu di travagliu di a parte parte. Questi scanners ottichi sò spessu usati nantu à e parte soft o dilate o per facilità l'ingegneria inversa.

Sondi micrometrologi

I sistemi probing per Applicazioni Microscale Metroscale sò un altru spaziu emergente. Ci sò parechji macchine misura di misurazione cumerciali (cmm) chì anu una microcrobe integrata in u sistema, diverse sistemi specializanti in i canfrontieri è alcuni di a metrologia di l'università. Ebbè chì queste mascine sò boni è in parechje casi eccellente platformati cù a scale nanometri, e so limitazione primaria hè una fiducia, a SXXE MICRO / NASO.[Cità ​​ne avia bisognu]I sfidi per e tecnulugia di probabilità di microscale includenu a prova di u rapportu di l'aspettu di l'aspettu è di l'accessu cù e forze strette è per ùn dannu u livellu di a superficia (nanometru).[Cità ​​ne avia bisognu]Inoltre serve microscale sò suscettibili à cundizioni ambientale cume l'umidità è l'interazioni sfortivi cum'è e ferme (causata da l'adesione, u minisculu è / o furgor dir row fows forze trà l'altri).[Cità ​​ne avia bisognu]

I tecnulugioli per ottene una probazione di microscale include a versione scalata di i sondi classichi, sondi ottici, è una sonda d'onda di permanente trà l'altri. Tuttavia, e tecnulugie ottiche attuali ùn ponu esse scalati abbastanza per misurà a funzione prufonda, stretta, è a risoluzione ottica hè limitata da a lunghezza d'onda di luce. L'imagnu di raghji X furnisce una foto di a funzione ma nessuna infurmazione di metrologia tracciabile.

Principii fisichi

I sondi optichi è / o i sondi di laser ponu esse aduprate (se pussibuli in cumminazione), chì cambia cmms per misurà microscopes o macchine misurosa multi-sensori. Sistemi di scroni di franghjulamenti di Frose o sistemi di triolità distanti è triangulazione è triangulazione ùn sò micca chjamati sistemi di misnalità, ma a rizzioni di a misurazione hè u stessu: Un puntu di spaziu. I sondi laser sò usati per detectà a distanza trà a superficia è u puntu di riferimentu à a fine di a catena kinematica (vale à dì: a fine di u cumpunente z-guidatu). Questu pò aduprà una funzione interferenziale, variazione di u focu di u focu, Develzione Light o Principitu ombremu.

Macchine di misura misurata di coordenate portabili

Mentre chì i cmmi tradiziunali utilizanu una sonda chì si move nantu à trè assi fisichi per misurà l'uggetti, l'armi di cmms adattati, o usanu i metudi di u triangulazione otticu chì utilizanu a libertà di u muvimentu

I CMMs portatili cù l'arme articulati anu sei o sette assi chì sò dotati di codificatori rotanti, invece di asse lineale. I braccia portatili sò ligeri (tipicamenti menu di 20 libbre) è ponu esse purtati è utilizati quasi in ogni locu. Eppuru, cmmi ottici sò sempre più utilizati in l'industria. Cunsigliati cù una ligame di array o matrice o matrice di compactu), iMmmi Otto sò più chjucu chì portanu cmms cù braccia, Funzione senza snippine, e permette à l'utenti à piglià e tipi di oggetti

Certi applicazioni micca riventi cum'è l'ingenieria inversu, l'inspezione di u prototivu rapidu, è di a scala di e scali di tutte e dimensioni sò idealmente adattati per cmms portatili. I benefici di cmmi portatili sò multifold. L'utilizatori anu a flessibilità in piglià e misure 3D di tutti i tipi di parti è in i lochi più remoti / difficili. Sò faciuli d'utilizà è ùn anu micca bisognu di un ambiente cuntrullatu per piglià misure precise. Inoltre, cmms portatili tendenu à costu menu di cmms tradiziunali.

I scritti inherenti di i CMMs portatili sò operazione manuale (sempre necessitanu un umanu per aduprà). Inoltre, a so precisione generale pò esse un pocu menu precere più chì questu di un tippu di ponte cmm è menu adattatu per alcune appliche.

Macchine di missione multisensura

A tecnulugia tradiziunale CMM aduprendu e probiche toccu hè oghje spessu cumminata cù altre tecnulugia di misura. Questu include Laser, video o i sensori di luce bianca per furnisce ciò chì hè cunnisciutu cum'è misura multisensor.


Tempu post: Dec-29-2021