U granitu hè statu un materiale cumunamente adupratu in l'industria di i semiconduttori per e so eccellenti proprietà meccaniche, a stabilità termica è u bassu coefficientu di dilatazione termica. Tuttavia, cù a dumanda sempre crescente di una precisione è una produttività più elevate, i materiali alternativi sò emersi cum'è opzioni viabili per a fabricazione di cumpunenti di apparecchiature à semiconduttori. In questu articulu, esploreremu alcuni di i materiali alternativi per e parti di granitu in l'apparecchiature à semiconduttori è paraguneremu i so vantaghji è svantaghji.
Materiali alternativi per e parti di granitu
1. Materiali vetroceramici
I materiali vetroceramici, cum'è Zerodur è Cervit, anu guadagnatu un usu diffusu in l'industria di i semiconduttori per via di u so bassu coefficientu di dilatazione termica, chì hè vicinu à quellu di u siliciu. Di cunsiguenza, sti materiali ponu furnisce una migliore stabilità termica è una precisione aumentata in u prucessu di fabricazione di semiconduttori. Zerodur, in particulare, hà un altu gradu di omogeneità è stabilità, ciò chì u rende adattatu per a fabricazione di apparecchiature litugrafiche.
Vantaghji:
- Coefficiente bassu di dilatazione termica
- Alta precisione è stabilità
- Adattu per applicazioni à alta temperatura
Svantaghji:
- Costu più altu paragunatu à u granitu
- Relativamente fragile, pò presentà prublemi di machinazione è manipulazione
2. Ceramica
I materiali ceramici, cum'è l'ossidu d'aluminiu (Al2O3), u carburu di siliciu (SiC) è u nitruru di siliciu (Si3N4), anu eccellenti proprietà meccaniche, resistenza à alta temperatura è bassu coefficientu di dilatazione termica. Queste proprietà rendenu a ceramica ideale per e parti di apparecchiature à semiconduttore chì richiedenu alta stabilità termica è precisione, cum'è i stadi di wafer è i mandrini.
Vantaghji:
- Alta stabilità termica è forza
- Coefficiente di dilatazione termica bassu
- Alta resistenza à l'usura è inerzia chimica
Svantaghji:
- Pò esse fragile è propensu à crepe, in particulare durante a machinazione è a manipulazione
- A machinazione è a lucidatura di a ceramica pò esse difficiule è richiede tempu
3. Metalli
I materiali à basa di metallu, cum'è l'acciaiu inox è u titaniu, sò stati aduprati per alcune parti di l'apparecchiature à semiconduttori per via di a so eccellente machinabilità è di a so alta resistenza. Sò cumunemente aduprati in applicazioni induve ùn hè micca necessaria una alta stabilità termica, cum'è e parti di a camera, l'accoppiamenti è i passaggi.
Vantaghji:
- Bona machinabilità è saldabilità
- Alta resistenza è duttilità
- Costu bassu paragunatu à alcuni di i materiali alternativi
Svantaghji:
- Altu coefficiente di dilatazione termica
- Ùn hè micca adattatu per applicazioni à alta temperatura per via di prublemi di dilatazione termica
- Suscettibile à a currusione è à a contaminazione
Cunclusione:
In riassuntu, mentre u granitu hè statu una scelta pupulare per e parti di l'equipaggiamenti à semiconduttori, sò emersi materiali alternativi, ognunu cù vantaghji è svantaghji unichi. I materiali vetroceramici sò assai precisi è stabili, ma ponu esse fragili. E ceramiche sò forti è anu una eccellente stabilità termica, ma ponu ancu esse fragili, ciò chì li rende più difficili da fabricà. I metalli sò economici, machinabili è duttili, ma anu un coefficientu di dilatazione termica più altu è sò suscettibili à a corrosione è à a contaminazione. Quandu si sceglienu i materiali per l'equipaggiamenti à semiconduttori, hè cruciale cunsiderà i requisiti specifici di l'applicazione è selezziunà materiali chì equilibranu u costu, e prestazioni è l'affidabilità.
Data di publicazione: 19 di marzu di u 2024