E lastre di granitu sò ottenute da strati di marmaru sutterranii. Dopu à milioni d'anni d'invecchiamentu, a so forma ferma rimarchevulimente stabile, eliminendu u risicu di deformazione per via di e tipiche fluttuazioni di temperatura. Stu materiale di granitu, accuratamente sceltu è sottumessu à rigorosi testi fisichi, vanta cristalli fini è una struttura dura, vantendu una resistenza à a compressione di 2290-3750 kg/cm² è una durezza di 6-7 nantu à a scala Mohs.
1. Principalmente focalizate nantu à a precisione stabile è a facilità di manutenzione, e lastre di granitu presentanu una microstruttura fina, una superficia liscia è resistente à l'usura è una bassa rugosità.
2. Dopu à un invechjamentu naturale à longu andà, e lastre di granitu eliminanu e tensioni interne, risultendu in un materiale stabile è indeformabile.
3. Sò resistenti à l'acidi, à l'alcali, à a currusione è à u magnetismu; resistenu à l'umidità è à a ruggine, ciò chì li rende faciuli d'utilizà è di mantene. Anu ancu un bassu coefficientu di dilatazione lineare è sò minimamente affettati da a temperatura.
4. L'impatti o i graffi nantu à a superficia di travagliu creanu solu buchi, senza creste o sbavature, chì ùn anu micca impattu nantu à a precisione di a misurazione.
5. E lastre di granitu sò fatte da strati di marmaru sutterranii. Dopu à milioni d'anni d'invecchiamentu, a so forma ferma estremamente stabile, eliminendu u risicu di deformazione per via di e fluttuazioni di temperatura. U granitu, accuratamente sceltu è rigorosamente testatu, vanta cristalli fini è una struttura dura. A so resistenza à a compressione righjunghje 2290-3750 kg/cm², è a so durezza righjunghje 6-7 nantu à a scala Mohs.
Data di publicazione: 04 di settembre di u 2025