A differenza trà a ceramica è a ceramica di precisione

A differenza trà a ceramica è a ceramica di precisione

I metalli, i materiali organici è a ceramica sò chjamati cullettivamente i "trè materiali principali". Si dice chì u termine Ceramica hà urigine da Keramos, a parola greca per argilla cotta. Originariamente riferitu à a ceramica, recentemente, u termine ceramica hà cuminciatu à esse adupratu per riferisce à materiali non metallici è inorganici, cumpresi materiali refrattarii, vetru è cimentu. Per e ragioni sopra menzionate, a ceramica pò esse definita avà cum'è "prodotti chì utilizanu materiali non metallici o inorganici è sò sottumessi à trattamentu à alta temperatura in u prucessu di fabricazione".

Trà e ceramiche, sò necessarie alte prestazioni è alta precisione per e ceramiche aduprate in diversi scopi industriali, cumprese l'industria elettronica. Dunque, sò oghje chjamate "ceramiche di precisione" per esse paragunate à e ceramiche ordinarie fatte di materiali naturali cum'è l'argilla è a silice. differenziate. E ceramiche fini sò ceramiche di alta precisione fabbricate aduprendu "polvere di materia prima strettamente selezziunata o sintetizzata" attraversu "prucessu di fabricazione strettamente cuntrullatu" è "cumposizione chimica finamente aghjustata".

E materie prime è i metudi di fabricazione varianu assai
E materie prime aduprate in a ceramica sò minerali naturali, è quelle aduprate in a ceramica di precisione sò materie prime altamente purificate.

I prudutti ceramichi anu e caratteristiche di alta durezza, eccellente resistenza à u calore, resistenza à a corrosione, isolamentu elettricu, ecc. A ceramica, i materiali refrattari, u vetru, u cimentu, a ceramica di precisione, ecc. sò i so prudutti rappresentativi. Sicondu e proprietà sopra menzionate, a ceramica fina hà proprietà meccaniche, elettriche, ottiche, chimiche è biochimiche più eccellenti, è ancu funzioni più putenti. Attualmente, a ceramica di precisione hè largamente aduprata in vari campi cum'è semiconduttori, automobili, cumunicazione d'infurmazione, macchine industriali è assistenza medica. A differenza trà a ceramica tradiziunale cum'è a ceramica è a ceramica fina dipende principalmente da e materie prime è da i so metudi di fabricazione. A ceramica tradiziunale hè fatta mischjendu minerali naturali cum'è fangu, feldspatu è argilla, è dopu modellenduli è cocenduli. In cuntrastu, a ceramica fina usa materie prime naturali altamente purificate, materie prime artificiali sintetizate per via di trattamentu chimicu è cumposti chì ùn esistenu micca in natura. Formulendu e materie prime sopra menzionate, si pò ottene una sustanza chì hà e proprietà desiderate. Inoltre, e materie prime preparate sò furmate in prudutti à altu valore aghjuntu cù una precisione dimensionale estremamente alta è funzioni putenti per via di prucessi di trasfurmazione cuntrullati precisamente cum'è u stampaggio, a cottura è a macinazione.

Classificazione di a ceramica:

1. Ceramica è ceramica
1.1 Terracotta

Un cuntinente senza smaltu fattu impastendu l'argilla, modellendula è cocendula à bassa temperatura (intornu à 800 °C). Quessi includenu a terracotta di stile Jomon, a terracotta di tipu Yayoi, oggetti scuperti da u Mediu è Vicinu Oriente in u 6000 a.C. è cusì via. I prudutti attualmente usati sò principalmente vasi di fiori rossi-marroni, mattoni rossi, stufe, filtri d'acqua, ecc.

1.2 Ceramica

Hè cottu à una temperatura più alta (1000-1250°C) chè a terracotta, è hà un assorbimentu d'acqua è hè un pruduttu cottu chì hè adupratu dopu a smaltatura. Quessi includenu SUEKI, RAKUYAKI, Maiolica, Delftware, ecc. Oghje i prudutti largamente usati sò principalmente servizii di tè, stoviglie, servizii di fiori, piastrelle è cusì via.

1.3 Purcellana

Un pruduttu cottu in biancu chì hè cumpletamente solidificatu dopu l'aghjuntu di silice è feldspatu à argilla (o petra mudiforme) di alta purezza, mischju, stampaggio è cottura. Si utilizanu smalti culurati. Hè statu sviluppatu in u periodu feudale (VII è VIII seculi) di a Cina cum'è a Dinastia Sui è a Dinastia Tang è si hè spartu in u mondu. Ci sò principalmente Jingdezhen, ceramiche Arita, ceramiche Seto è cusì. I prudutti chì sò largamente usati oghje includenu principalmente stoviglie, isolanti, artigianatu, piastrelle decorative è cusì.

2. Refrattarii

Hè stampatu è cottu da materiali chì ùn si deterioranu micca à alte temperature. Hè adupratu per custruisce forni per a fusione di u ferru, a fabricazione di l'acciaiu è a fusione di u vetru.

3. Vetru

Hè un solidu amorfu furmatu da u riscaldamentu è a fusione di materie prime cum'è a silice, u calcariu è a carbonatu di sodiu.

4. Cimentu

Una polvere ottenuta mischjendu calcariu è silice, calcinendu è aghjunghjendu gesso. Dopu avè aghjuntu acqua, e petre è a rena sò incollate inseme per furmà u béton.

5. Ceramica Industriale di Precisione

A ceramica fina hè ceramica d'alta precisione fabbricata "usendu polvere di materia prima selezziunata o sintetizzata, cumpusizione chimica finamente aghjustata" + "prucessu di fabricazione strettamente cuntrullatu". In paragone cù a ceramica tradiziunale, hà funzioni più putenti, dunque hè largamente aduprata in varie applicazioni cum'è semiconduttori, automobili è macchine industriali. A ceramica fina hè stata chjamata nova ceramica è ceramica avanzata per un pezzu.


Data di publicazione: 18 di ghjennaghju di u 2022