A diffarenza trà ceramica è ceramica di precisione

A diffarenza trà ceramica è ceramica di precisione

Metalli, materiali urgànichi è ceramica sò chjamati cullettivamente i "trè materiali maiò".U termu Ceramica si dice chì hè urigginatu da Keramos, a parolla greca per l'argilla cotta.Originariamente riferitu à a ceramica, recentemente, u termu ceramica hà cuminciatu à esse usatu per riferite à materiali non metallichi è inorganici cumpresi materiali refrattari, vetru è cimentu.Per i motivi sopra, a ceramica pò esse definita cum'è "prudutti chì utilizanu materiali non metallichi o inorganici è sò sottumessi à trattamentu à alta temperatura in u prucessu di fabricazione".

Trà a ceramica, un altu rendiment è una alta precisione sò necessarii per a ceramica utilizata in diversi scopi industriali, cumprese l'industria elettronica.Per quessa, sò oghji chjamati "ceramica di precisione" per esse paragunate cù a ceramica ordinaria fatta da materiali naturali cum'è argilla è silice.distingue.A ceramica fine hè ceramica d'alta precisione fabbricata cù "polvere di materia prima strettamente selezziunata o sintetizzata" attraversu "processu di fabricazione strettamente cuntrullata" è "composizione chimica finamente adattata".

A materia prima è i metudi di fabricazione varianu enormamente
E materie prime utilizzate in ceramica sò minerali naturali, è quelli utilizati in ceramica di precisione sò materie prime assai purificate.

I prudutti ceramichi anu e caratteristiche di alta durezza, resistenza à u calore eccellente, resistenza à a corrosione, insulazioni elettriche, etc. Ceramica, materiali refrattarii, vetru, cimentu, ceramica di precisione, etc. sò i so prudutti rapprisentanti.In basa di e proprietà di sopra, a ceramica fina hà più proprietà meccaniche, elettriche, ottiche, chimiche è biochimiche eccellenti, è funzioni più putenti.Attualmente, a ceramica di precisione hè largamente usata in parechji campi cum'è semiconduttori, automobili, cumunicazione di l'infurmazioni, machini industriali è assistenza medica.A diffarenza trà a ceramica tradiziunale cum'è a ceramica è a ceramica fina dipende principalmente da e materie prime è i so metudi di fabricazione.A ceramica tradiziunale hè fatta mischjendu minerali naturali, cum'è mudstone, feldspar, è argilla, è poi mudificà è spara.In cuntrastu, a ceramica fina usa materie prime naturali altamente purificate, materie prime artificiali sintetizzate per trattamentu chimicu, è composti chì ùn esistenu micca in natura.Formulendu e materie prime sopra citate, si pò ottene una sustanza chì hà e proprietà desiderate.Inoltre, e materie prime preparate sò furmate in prudutti d'altu valore aghjustatu cù una precisione dimensionale estremamente alta è funzioni putenti attraversu prucessi di trasfurmazioni cuntrullati precisamente, cum'è stampatura, coccia è macinazione.

Classificazione di a ceramica:

1. Pottery & Ceramica
1.1 Fascia

Récipient non glacé réalisé en pétrissant de l'argile, en le moulant et en cuisson à basse température (environ 800°C).Questi includenu a terracotta in stile Jomon, a terracotta in stile Yayoi, l'uggetti scuperti da u Mediu è l'Oriente vicinu in 6000 aC è cusì.I prudutti attualmente utilizati sò principalmente vasi di fiori rossi-marroni, mattoni rossi, stufe, filtri d'acqua, etc.

1.2 Ceramica

Hè sparatu à una temperatura più altu (1000-1250 ° C) cà a terracotta, è hà absorption d'acqua è hè un pruduttu spartu chì hè utilizatu dopu à glazing.Quessi include SUEKI, RAKUYAKI, Maiolica, Delftware, etc.. Avà i prudutti largamente utilizati sò principarmenti set di tè, tavola, set di fiori, tile è cusì.

1.3 Porcellana

Un pruduttu biancu chì hè solidificatu cumplettamente dopu l'aghjunzione di silice è feldspar à l'argilla d'alta purezza (o mudstone), mischjendu, modellu è coccia.I glazes culuriti sò usati.Hè statu sviluppatu in u periodu feudale (seculi VII è VIII) di a Cina cum'è a Dinastia Sui è a Dinastia Tang è si sparse in u mondu.Ci sò principalmente Jingdezhen, Arita ware, Seto ware è cusì.I prudutti chì sò largamente utilizati avà includenu principalmente stoviglie, insulators, arti è crafts, tile decorative è cusì.

2. Refrattarii

Hè stampatu è sparatu da materiali chì ùn si deterioranu micca à alte temperature.Hè aduprata per custruisce forni per a fusione di ferru, a fabricazione di l'acciaio è a fusione di vetru.

3. Vetru

Hè un solidu amorfu furmatu da u riscaldamentu è a fusione di materie prime cum'è a silice, u calcariu è a soda.

4. Cimentu

Poudre obtenue en mélangeant le calcaire et la silice, en calcinant et en ajoutant du gypse.Dopu l'aghjunghje l'acqua, i petri è a sabbia sò aderenti inseme per furmà u cimentu.

5. Precision Industrial Ceramic

A ceramica fine hè ceramica d'alta precisione fabbricata "aduprendu polvera di materia prima selezziunata o sintetizzata, cumpusizioni chimica finamente ajustata" + "prucessu di fabricazione strettamente cuntrullatu".In cunfrontu cù a ceramica tradiziunale, hà funzioni più putenti, per quessa hè largamente utilizatu in diverse applicazioni cum'è semiconduttori, automobili è machini industriali.A ceramica fine hè stata chjamata nova ceramica è ceramica avanzata per un tempu.


Tempu di post: 18-Jan-2022