Certi malintesi in a manutenzione di a basa di lettu in granitu

Cù u rapidu sviluppu di l'industria, i quadri di letti in marmaru sò oghje largamente usati. Dopu à milioni d'anni d'invecchiamentu, pussedenu una struttura uniforme, una eccellente stabilità, resistenza, alta durezza è alta precisione, capace di sustene oggetti pesanti. Sò largamente usati in a pruduzzione industriale è in a misurazione di laburatoriu. Dunque, chì sò alcuni errori cumuni quandu si mantenenu i quadri di letti in marmaru? Quì sottu hè una spiegazione dettagliata.

1. Sciacquamentu cù acqua

I quadri di letti in marmaru, cum'è u legnu naturale è a petra naturale, sò materiali porosi chì ponu respirà o semplicemente assorbe l'acqua è dissolve i contaminanti per immersione. Se a petra assorbe acqua è contaminanti eccessivi, si ponu sviluppà diversi difetti di petra, cum'è ingiallimentu, galleggiamentu, ruggine, screpolature, sbiancamentu, spargimentu, macchie d'acqua, efflorescenza è finitura opaca.

stallazione di piattaforma di granitu

2. Evitate u cuntattu cù materiali micca neutri

Tutte e petre sò sensibili à l'acidi è à l'alcali. Per esempiu, l'acidu face spessu ossidà u granitu, risultendu in un aspettu giallastru per via di l'ossidazione di a pirite. L'acidità provoca ancu a currusione, chì separa u carbonatu di calciu cuntenutu in u marmaru è face chì a superficia separi i limiti di i grani di u feldspatu alcalinu di u granitu è ​​di u siliciu di quarzu. 3. Evitate di copre i telai di i letti di marmaru cù detriti per periodi di tempu prolungati.
Per assicurà a respirazione liscia di a petra, evitate di copre la cù tappeti è detriti, postu chì questu impedisce à l'umidità di evaporà da sottu à a petra. A petra soffre d'irritazione per via di l'umidità. Un aumentu di u cuntenutu d'umidità pò purtà à irritazione. Sè duvete mette tappeti o detriti, assicuratevi di pulisce li accuratamente. Aduprate regularmente un raccoglitore di polvere è una trazione elettrostatica per a rimozione è a pulizia di a polvere, sia chì travagliate cù granitu solidu sia cù marmaru dolce.


Data di publicazione: 15 di settembre di u 2025