Selezzione di piattaforme di granitu per l'ispezione ottica

Mentre una piattaforma di granitu pò sembrà una simplice lastra di petra, i criteri di selezzione cambianu drasticamente quandu si passa da applicazioni industriali ordinarie à ispezione ottica è metrologia à altu livellu. Per ZHHIMG®, furnisce cumpunenti di precisione à i leader mundiali in a tecnulugia di semiconduttori è laser significa ricunnosce chì una piattaforma per a misurazione ottica ùn hè micca solu una basa - hè una parte integrante è micca negoziabile di u sistema otticu stessu.

I requisiti per l'ispezione ottica - chì includenu l'imaghjini à alta ingrandimentu, a scansione laser è l'interferometria - sò definiti da a necessità di eliminà tutte e fonti di rumore di misurazione. Questu porta à una focalizazione nantu à trè proprietà speciali chì distinguenu una vera piattaforma ottica da una industriale standard.

1. Densità superiore per un smorzamentu di vibrazioni senza paragone

Per e basi CNC industriali standard, a ghisa o u granitu tipicu puderanu offre una rigidità adatta. Tuttavia, e cunfigurazioni ottiche sò eccezziunalmente sensibili à i spostamenti minusculi causati da vibrazioni esterne da l'attrezzature di fabbrica, i sistemi di trattamentu di l'aria, o ancu u trafficu luntanu.

Eccu induve a scienza di i materiali diventa di primura. Una piattaforma ottica richiede granitu cù un smorzamentu eccezziunale di u materiale inerente. ZHHIMG® utilizza u so Granitu Neru ZHHIMG® pruprietariu (≈ 3100 kg/m³). Stu materiale à densità ultra alta, à u cuntrariu di i sustituti di granitu o marmaru di qualità inferiore, pussede una struttura cristallina assai efficiente in a dissipazione di l'energia meccanica. L'obiettivu ùn hè micca solu di riduce e vibrazioni, ma di assicurà chì a basa resti un pianu meccanicu cumpletamente silenziu, minimizendu u muvimentu relativu trà a lente obiettiva è u campione ispezionatu à u livellu submicronicu.

2. Stabilità termica estrema per cumbatte a deriva

E piattaforme industriali standard tolleranu picculi cambiamenti dimensionali; un decimu di gradu Celsius puderia ùn esse impurtante per a perforazione. Ma in i sistemi ottici chì realizanu misurazioni precise per periodi estesi, qualsiasi deriva termica in a geometria di a basa introduce un errore sistematicu.

Per l'ispezione ottica, una piattaforma deve agisce cum'è un dissipatore termicu cù un coefficientu di dilatazione termica (CTE) eccezziunalemente bassu. A massa è a densità superiori di ZHHIMG® Black Granite furniscenu l'inerzia termica necessaria per resistere à espansioni è cuntrazioni minuscule chì ponu accade in una stanza climatizzata. Questa stabilità assicura chì a distanza focale calibrata è l'allineamentu planare di i cumpunenti ottici restanu fissi, garantendu l'integrità di e misurazioni chì duranu ore - un fattore micca negoziabile per l'ispezione di wafer ad alta risoluzione o a metrologia di display piatti.

3. Ottenimentu di piattezza à livellu nanometricu è precisione geometrica

A differenza più visibile hè l'esigenza di planarità. Mentre una basa industriale ordinaria pò risponde à a planarità di Gradu 1 o Gradu 0 (misurata in pochi micron), i sistemi ottici richiedenu una precisione in a gamma di nanometri. Stu livellu di perfezione geometrica hè necessariu per furnisce un pianu di riferimentu affidabile per i tavoli lineari è i sistemi di autofocus chì operanu secondu i principii di l'interferenza luminosa.

Uttene è certificà a planarità à livellu nanometricu richiede un approcciu di fabricazione cumpletamente differente. Implica tecniche altamente specializate chì utilizanu macchine avanzate cum'è e smerigliatrici Taiwan Nanter è hè cunfirmatu da apparecchiature metrologiche sofisticate cum'è l'interferometri laser Renishaw. Stu prucessu deve esse realizatu in un ambiente ultra-stabile, cum'è l'officine di ZHHIMG® cù smorzamentu di vibrazioni è clima cuntrullatu, induve ancu i muvimenti suttili di l'aria sò minimizzati.

basa di granitu di precisione

In fondu, sceglie una piattaforma di precisione in granitu per l'ispezione ottica hè una decisione d'investisce in un cumpunente chì garantisce attivamente a precisione di a misurazione ottica stessa. Richiede una cullaburazione cù un fabricatore chì vede a certificazione ISO 9001 è a tracciabilità dimensionale cumpleta micca cum'è caratteristiche opzionali, ma cum'è requisiti fundamentali per entre in u mondu di l'ottica di ultra precisione.


Data di publicazione: 21 d'ottobre di u 2025