Cumu aduprà e piastre di superficie in marmaru è i calibri Vernier digitali | Guida operativa è cunsiglii di manutenzione

Introduzione à i calibri Vernier digitali

I calibri à corniolu digitale, cunnisciuti ancu cum'è calibri digitali elettronichi, sò strumenti di precisione largamente usati per misurà lunghezze, diametri interni è esterni è prufundità. Quessi strumenti presentanu letture digitali intuitive, facilità d'usu è capacità multifunzionali.

Un calibru digitale tipicu hè cumpostu da a scala principale, un sensore, una unità di cuntrollu è un display digitale. Sicondu a tecnulugia di u sensore, i calibri digitali sò generalmente classificati in dui tipi: calibri digitali à scala magnetica è calibri digitali capacitivi.

Principiu di travagliu

A scala principale di u calibru digitale incorpora una cremagliera d'alta precisione. U muvimentu di a cremagliera aziona una rota circulare à griglia chì produce impulsi fotoelettrici. Usendu stu metudu di cuntà l'impulsi, u calibru cunverte u spustamentu di e ganasce di misurazione in signali elettronichi. Quessi signali sò poi trattati è visualizati cum'è valori numerichi nantu à u schermu digitale.

Istruzzioni d'usu

Preparazione

  1. Asciugate è pulite a superficia di u calibru è di e ganasce di misurazione.

  2. Allentate a vite di bloccaggio è fate scorrere a mascella per verificà se u display è i buttoni funzionanu currettamente.

Prucedura di misurazione

  1. Appughjà u buttone di accensione per accende u calibru.

  2. Aduprate u buttone di cunversione di unità per sceglie trà unità metriche (mm) è imperiali (inch).

  3. Fate scorrere e ganasce finu à chì e facce di misurazione esterne tocchinu delicatamente l'ughjettu, dopu appughjate u buttone zero per resettà. Prucede cù a misurazione.

Lettura di e Misure

Leghjite u valore di misurazione direttamente da a finestra di u display LCD.

supportu di granitu per u muvimentu lineare

Vantaghji di i calibri Vernier digitali

  1. Risparmiu di travagliu è efficienza: Quandu sò cunnessi à i dispusitivi d'acquisizione di dati, i calibri digitali eliminanu a registrazione manuale di dati, riducendu i costi di u travagliu.

  2. Connettività multi-dispositivu: I cullettori di dati ponu cunnette si à parechji strumenti simultaneamente per misurazioni automatiche.

  3. Gestione di i dati: I risultati di e misurazioni sò salvati nantu à supporti di almacenamiento è ponu esse esportati via USB per l'analisi o accessibili à distanza via rete.

  4. Prevenzione di l'errori è avvisi: U software integratu furnisce avvisi visuali è audio se e misurazioni superanu e tolleranze preimpostate.

  5. Purtabilità: Supporta misurazioni in situ, chì permettenu à l'operatori di fà ispezioni di qualità direttamente nantu à a linea di pruduzzione.

  6. Supportu di l'inserimentu manuale: Permette l'inserimentu manuale di dati per evità a doppia registrazione è risparmià travagliu.

Prublemi cumuni è suluzioni

Perchè i calibri digitali mostranu qualchì volta letture erratiche?
A maiò parte di i calibri digitali utilizanu sensori capacitivi chì traducenu u spustamentu meccanicu in signali elettrici. Quandu i liquidi cum'è l'acqua o i fluidi di taglio, o ancu u sudore di e mani di l'operatore, contaminanu a scala, ponu interferisce cù a trasmissione di u signale, causendu errori di visualizzazione.

Cumu riparà i prublemi di visualizazione?
Aduprate una piccula quantità d'alcol è di batuffoli di cuttone:

  • Inumidite leggermente u cuttone cù alcolu (ùn l'impurtate micca troppu).

  • Asciugate delicatamente a superficia di a scala per rimuovere qualsiasi contaminante.

  • Ripetite a pulizia se necessariu, assicurendu chì ùn ci sia micca liquidu in eccessu chì entre in l'elettronica.

Stu metudu di pulizia restaura efficacemente u funziunamentu currettu di u calibru digitale.


Data di publicazione: 13 d'aostu 2025