Perforà una piastra di granitu standard richiede strumenti è tecniche adatti per assicurà a precisione è evità di dannà a superficia di travagliu. Eccu i metudi cunsigliati:
Metudu 1 - Usendu un Martellu Elettricu
Cuminciate u prucessu di perforazione pianu pianu cù un martellu elettricu, simile à a perforazione in u béton. Per aperture più grande, aduprate una sega à corona speciale. Sè hè necessariu u tagliu, si cunsiglia una macchina per taglià u marmaru dotata di una lama di sega diamantata. Per a smerigliatura o a finitura di superfici, si pò aduprà una smerigliatrice angulare.
Metudu 2 - Usendu una perforatrice di diamanti
Quandu si perforanu fori in u granitu, una punta di trapano cù punta di diamante hè a scelta preferita per a so durezza è precisione.
-
Per i fori cù un diametru inferiore à 50 mm, una perforatrice diamantata manuale hè sufficiente.
-
Per i fori più grandi, aduprate una perforatrice diamantata muntata nantu à un bancu per ottene tagli più netti è una precisione megliu.
Vantaghji di e piastre di superficia di granitu
I piatti di granitu offrenu parechji vantaghji rispetto à l'alternative in ghisa:
-
Antiruggine è non magneticu - Nisuna corrosione è nisuna interferenza magnetica.
-
Precisione superiore - Maggiore precisione di misurazione è migliore resistenza à l'usura.
-
Stabilità dimensionale - Nisuna deformazione, adatta à diversi ambienti.
-
Funziunamentu lisciu - I muvimenti di misurazione sò stabili senza attaccassi o trascinamentu.
-
Tolleranza à i danni - I graffi o ammaccature minori nantu à a superficia ùn influenzanu micca a precisione di a misurazione.
Queste proprietà rendenu e piastre di superficie in granitu una scelta eccezziunale per a metrologia industriale, a machinazione di precisione è i testi di laburatoriu.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2025