Cumu si ottiene a precisione nanometrica? U metudu espertu per livellà i cumpunenti di a macchina di granitu

Cù u prugressu di u settore mundiale di a fabricazione di ultra-precisione, a dumanda di stabilità fundamentale in i macchinari - da strumenti di semiconduttori avanzati à macchine di misurazione à coordinate cumplesse (CMM) - ùn hè mai stata cusì alta. À u core di sta stabilità si trova a basa di precisione. U Gruppu ZHONGHUI (ZHHIMG®) utilizza u so Granitu Neru ZHHIMG® pruprietariu, chì vanta una densità superiore di ≈ 3100 kg/m³ chì supera i materiali standard, stabilendu u benchmark di l'industria per a rigidità è a stabilità à longu andà. Eppuru, a precisione senza paragone di sti cumpunenti hè ottenuta solu per mezu di un prucessu d'installazione meticulosu è eseguitu da esperti. Cumu si mantene a vera precisione nanometrica da u pianu di a fabbrica à l'ambiente operativu? A risposta si trova in u metudu scrupulosu di livellazione.

U rolu criticu di u supportu à trè punti per ottene una vera planarità

U nostru prucessu di livellazione prufessiunale hè basatu annantu à u principiu geometricu fundamentale chì un pianu hè definitu in modu unicu da trè punti micca collineari. I telai di supportu standard ZHHIMG® sò cuncepiti cù cinque punti di cuntattu tutali: trè Punti di Supportu Primari (a1, a2, a3) è dui Punti di Supportu Ausiliari (b1, b2). Per eliminà u stress strutturale è a torsione inerenti à quattru o più punti di cuntattu primari, i dui supporti ausiliari sò abbassati intenzionalmente durante a fase iniziale di installazione. Questa cunfigurazione assicura chì u cumpunente di granitu riposi solu nantu à i trè punti primari, permettendu à l'operatore di aghjustà u livellu di tuttu u pianu semplicemente regulendu l'altezza di solu dui di questi trè punti di cuntattu cruciali.

U prucessu principia assicurendu chì u cumpunente sia pusizionatu simmetricamente nantu à u supportu aduprendu strumenti di misurazione simplici, garantendu una distribuzione uguale di u caricu in tutti i punti di supportu. U supportu stessu deve esse fermamente piantatu, cù ogni oscillazione iniziale curretta per mezu di aghjustamenti à i pedi di a basa. Una volta chì u sistema di supportu primariu à trè punti hè attivatu, i tecnichi procedenu à a fase di livellazione di u core. Aduprendu un livellu elettronicu calibratu d'alta precisione - i stessi strumenti chì i nostri ingegneri utilizanu in u nostru ambiente climatizatu di 10.000 m² - e misurazioni sò pigliate longu l'assi X è Y. Basatu annantu à e letture, aghjustamenti suttili sò fatti à i punti di supportu primari finu à chì u pianu di a piattaforma sia purtatu u più vicinu pussibule à una deviazione zero.

Stabilizazione è Verificazione Finale: U Standard ZHHIMG

Crucialmente, u prucessu di livellazione ùn finisce micca cù l'aghjustamentu iniziale. In cunfurmità cù a nostra pulitica di qualità, "L'affari di precisione ùn ponu esse troppu esigenti", imponemu un periodu di stabilizazione criticu. L'unità assemblata deve esse lasciata à stallà per un minimu di 24 ore. Stu tempu permette à u bloccu di granitu massicciu è à a struttura di supportu di rilassassi cumpletamente è di liberà ogni stress latente da a manipulazione è l'aghjustamentu. Dopu à questu periodu, a livella elettronica hè aduprata di novu per a verificazione finale. Solu quandu u cumpunente passa questu cuntrollu secundariu è rigorosu hè cunsideratu prontu per l'usu operativu.

Dopu à a cunferma finale, i punti di supportu ausiliari sò alzati cù cura finu à ch'elli facenu un cuntattu ligeru è senza stress cù a superficia di granitu. Quessi punti ausiliari servenu puramente cum'è elementi di sicurezza è stabilizzatori secundarii; ùn devenu micca esercità una forza significativa chì puderia compromette u pianu primariu perfettamente impostatu. Per una prestazione cuntinua è assicurata, cunsigliemu una ricalibrazione periodica, tipicamente ogni trè à sei mesi, cum'è parte di un rigorosu prugramma di manutenzione preventiva.

Piastra di muntatura in granitu

Prutegge a Fundazione di a Precisione

A precisione di un cumpunente di granitu hè un investimentu à longu andà, chì esige rispettu è una manutenzione adatta. L'utilizatori devenu sempre rispettà a capacità di carica specificata di u cumpunente per impedisce a deformazione irreversibile. Inoltre, a superficia di travagliu deve esse prutetta da carichi à forte impattu - nisuna collisione forte cù pezzi o strumenti. Quandu hè necessaria a pulizia, devenu esse aduprati solu agenti di pulizia à pH neutru. I prudutti chimichi aggressivi, cum'è quelli chì cuntenenu candeggina, o strumenti di pulizia abrasivi sò strettamente pruibiti perchè ponu dannighjà a struttura cristallina fina di u ZHHIMG® Black Granite. A pulizia immediata di qualsiasi goccia è l'applicazione occasionale di sigillanti specializati assicureranu a longevità è a precisione sustenuta di a fundazione di granitu nantu à a quale si basanu e macchine più precise di u mondu.


Data di publicazione: 19 di nuvembre di u 2025