Una CMM face duie cose. Misura a geometria fisica di un ughjettu è a so dimensione per mezu di a sonda tattile muntata nantu à l'asse mobile di a macchina. Verifica ancu e parte per verificà ch'ella sia listessa chè u disignu currettu. A macchina CMM funziona per mezu di i seguenti passi.
A parte chì deve esse misurata hè piazzata nantu à a basa di a CMM. A basa hè u situ di misurazione, è vene da un materiale densu chì hè stabile è rigidu. A stabilità è a rigidità assicuranu chì a misurazione sia precisa indipendentemente da e forze esterne chì ponu interrompe l'operazione. Ancu muntatu sopra à a piastra CMM hè un gantry mobile chì hè dotatu di una sonda tattile. A macchina CMM cuntrolla tandu u gantry per dirigisce a sonda longu l'assi X, Y è Z. Cusì, replica ogni sfaccettatura di e parte da esse misurate.
Quandu tocca un puntu di a parte da misurà, a sonda manda un signale elettricu chì l'urdinatore mappa. Fendu cusì cuntinuamente cù parechji punti nantu à a parte, misurarete a parte.
Dopu à a misurazione, a tappa dopu hè a tappa d'analisi, dopu chì a sonda hà catturatu e coordinate X, Y è Z di a parte. L'infurmazioni ottenute sò analizate per a custruzzione di e caratteristiche. U mecanismu d'azione hè u listessu per e macchine CMM chì utilizanu a camera o u sistema laser.
Data di publicazione: 19 di ghjennaghju di u 2022