In u campu di a misurazione di precisione, u prufilometru hè l'equipaggiu principale per ottene dati di alta precisione, è a basa, cum'è cumpunente chjave di u prufilometru, a so capacità di resiste à l'interferenze elettromagnetiche influenza direttamente a precisione di i risultati di a misurazione. Trà i vari materiali di basa, u granitu è a ghisa sò scelte relativamente cumuni. In paragone cù e basi di prufilometru in ghisa, e basi di prufilometru in granitu anu dimustratu vantaghji significativi in l'eliminazione di l'interferenze elettromagnetiche è sò diventate una scelta ideale per misurazioni di alta precisione.
L'influenza di l'interferenza elettromagnetica nantu à a misurazione di i profilometri
In l'ambiente industriale mudernu, l'interferenza elettromagnetica hè in ogni locu. Da a radiazione elettromagnetica generata da e grande apparecchiature chì operanu in l'officina à l'interferenza di u signale da i dispositivi elettronichi circundanti, una volta chì questi signali d'interferenza affettanu u prufilometru, causanu deviazioni è fluttuazioni in i dati di misurazione, è ancu portanu à un errore di valutazione di u sistema di misurazione. Per a misurazione di contorni chì richiede precisione à u livellu micrometricu o ancu nanometricu, ancu una debule interferenza elettromagnetica pò fà chì i risultati di misurazione perdino l'affidabilità, affettendu cusì a qualità di u produttu è l'efficienza di a produzzione.
U prublema di l'interferenza elettromagnetica di a basa di u prufilumetru in ghisa
A ghisa hè un materiale tradiziunale per a fabricazione di basi è hè largamente aduprata per via di u so costu relativamente bassu è di u prucessu di fusione maturu. Tuttavia, a ghisa hà una bona cunduttività elettrica, chì a rende vulnerabile à l'induzione elettromagnetica in un ambiente elettromagneticu. Quandu u campu elettromagneticu emessu da a fonte d'interferenza elettromagnetica esterna agisce nantu à a basa di ghisa, una corrente indotta serà generata in l'internu di a basa, furmendu una corrente parassita elettromagnetica. Queste currenti parassite elettromagnetiche ùn solu generanu campi elettromagnetichi secundarii, interferendu cù i signali di misurazione di u prufilometru, ma causanu ancu u riscaldamentu di a basa, risultendu in una deformazione termica è affettendu ulteriormente a precisione di a misurazione. Inoltre, a struttura di a ghisa hè relativamente libera è ùn pò micca prutege efficacemente i signali elettromagnetichi, permettendu à l'interferenza elettromagnetica di penetrà facilmente in a basa è causà interferenze à i circuiti di misurazione interni.
U vantaghju di l'eliminazione di l'interferenza elettromagnetica di a basa di u prufilumetru di granitu
Proprietà isolanti naturali
U granitu hè un tipu di petra naturale. I so cristalli minerali interni sò strettamente cristallizzati è a struttura hè densa. Hè un bon isolante. À u cuntrariu di a ghisa, u granitu hè guasi micca conduttivu, ciò chì significa chì ùn genererà micca currenti parassite elettromagnetiche in un ambiente elettromagneticu, evitendu fundamentalmente i prublemi d'interferenza causati da l'induzione elettromagnetica. Quandu u campu elettromagneticu esternu agisce nantu à a basa di granitu, per via di e so proprietà isolanti, u campu elettromagneticu ùn pò micca furmà un ciclu in l'internu di a basa, riducendu cusì assai l'interferenza à u sistema di misurazione di u prufilometru.
Eccellenti prestazioni di schermatura
A struttura densa di u granitu li dà una certa capacità di schermatura elettromagnetica. Ancu s'è u granitu ùn pò micca bluccà cumpletamente i signali elettromagnetichi cum'è i materiali di schermatura metallica, pò sparghje è assorbe i signali elettromagnetichi attraversu a so propria struttura, indebulendu cusì l'intensità di l'interferenza elettromagnetica. Inoltre, in applicazioni pratiche, a basa di u prufilometru di granitu pò ancu esse cumminata cù disinni di schermatura elettromagnetica dedicati, cum'è l'aghjunta di un stratu di schermatura metallica, ecc., per migliurà ulteriormente u so effettu di schermatura elettromagnetica è furnisce un ambiente di travagliu più stabile per u sistema di misurazione.
Proprietà fisiche stabili
In più di eliminà direttamente l'interferenza elettromagnetica, e proprietà fisiche stabili di u granitu cuntribuiscenu ancu indirettamente à migliurà a capacità anti-interferenza di u prufilometru. U granitu hà un coefficientu di dilatazione termica estremamente bassu è subisce appena una deformazione dimensionale quandu a temperatura cambia. Ciò significa chì in i casi induve l'interferenza elettromagnetica pò causà cambiamenti lucali di temperatura, a basa di granitu pò ancu mantene una forma è una dimensione stabile, assicurendu a precisione di u riferimentu di misurazione è evitendu errori di misurazione supplementari introdutti per via di a deformazione di a basa.
Oghje, in a ricerca di misurazioni d'alta precisione, e basi di prufilometri in granitu, cù e so proprietà d'isolamentu naturale, eccellenti prestazioni di schermatura è proprietà fisiche stabili, sò significativamente superiori à e basi di prufilometri in ghisa per eliminà l'interferenze elettromagnetiche. Sceglie un prufilometriu cù una basa di granitu pò mantene una misurazione stabile è precisa in ambienti elettromagnetichi cumplessi, furnendu garanzie di misurazione affidabili per l'industrie cù esigenze di precisione estremamente elevate cum'è a fabricazione elettronica, a trasfurmazione meccanica di precisione è l'aerospaziale, è aiutendu l'imprese à migliurà a qualità è a cumpetitività di i prudutti.
Data di publicazione: 12 di maghju di u 2025