Requisiti di trasfurmazione di a superficia di lastre di granitu

I requisiti di finitura di a superficia di e lastre di granitu sò rigorosi per assicurà una alta precisione, una alta stabilità è prestazioni eccellenti. Quì sottu hè una spiegazione dettagliata di sti requisiti:

I. Requisiti di basa

Superficie senza difetti: A superficia di travagliu di una lastra di granitu deve esse priva di crepe, ammaccature, struttura sciolta, segni di usura o altri difetti estetichi chì puderanu influenzà e so prestazioni. Quessi difetti anu un impattu direttu nantu à a precisione è a durata di vita di a lastra.

Strisce Naturali è Macchie di Culore: E strisce è e macchie di culore naturali è non artificiali sò permesse nantu à a superficia di una lastra di granitu, ma ùn devenu micca influenzà l'estetica generale o e prestazioni di a lastra.

2. Requisiti di precisione di machinazione

Planarità: A planarità di a superficia di travagliu di una lastra di granitu hè un indicatore chjave di a precisione di a machinazione. Deve risponde à e tolleranze richieste per mantene una alta precisione durante a misurazione è u pusizionamentu. A planarità hè tipicamente misurata aduprendu apparecchiature di misurazione di alta precisione cum'è interferometri è misuratori di planarità laser.

Rugosità di a superficia: A rugosità di a superficia di travagliu di una lastra di granitu hè ancu un indicatore cruciale di a precisione di a machinazione. Determina l'area di cuntattu è l'attritu trà a lastra è u pezzu di travagliu, influenzendu cusì a precisione è a stabilità di a misurazione. A rugosità di a superficia deve esse cuntrullata in basa à u valore Ra, chì richiede tipicamente un intervallu da 0,32 à 0,63 μm. U valore Ra per a rugosità di a superficia laterale deve esse inferiore à 10 μm.

3. Metodi di trasfurmazione è requisiti di prucessu

Superficie tagliata à macchina: Tagliata è modellata cù una sega circulare, una sega à sabbia o una sega à ponte, dendu una superficia più ruvida cù segni di tagliu à macchina visibili. Stu metudu hè adattatu per applicazioni induve a precisione di a superficia ùn hè micca una priorità alta.

Finitura opaca: Un trattamentu di lucidatura ligera cù abrasivi in ​​resina hè applicatu à a superficia, risultendu in una lucentezza speculare assai bassa, generalmente inferiore à 10°. Stu metudu hè adattatu per applicazioni induve a lucentezza hè impurtante ma micca critica.

Finitura lucida: Una superficia assai lucida produce un effettu specchiu assai brillanti. Stu metudu hè adattatu per applicazioni induve sò necessarie alta brillantezza è precisione.

Altri metudi di trasfurmazione, cum'è e finiture fiammate, brunite à u litchi è brunite à u longan, sò principalmente aduprati per scopi decorativi è di abbellimentu è ùn sò micca adatti per lastre di granitu chì richiedenu alta precisione.

Durante u prucessu di machinazione, a precisione di l'attrezzatura di machinazione è i parametri di u prucessu, cum'è a velocità di macinazione, a pressione di macinazione è u tempu di macinazione, devenu esse strettamente cuntrullati per assicurà chì a qualità di a superficia risponde à i requisiti.

strumenti elettronichi di precisione

4. Requisiti di post-elaborazione è ispezione

Pulizia è asciugatura: Dopu a lavorazione, a lastra di granitu deve esse pulita è asciugata accuratamente per rimuovere a sporcizia è l'umidità di a superficia, impedendu cusì ogni impattu nantu à a precisione è e prestazioni di a misurazione.

Trattamentu protettivu: Per migliurà a resistenza à l'intemperie è a durata di vita di a lastra di granitu, deve esse trattata cù un trattamentu protettivu. L'agenti protettivi cumunimenti usati includenu liquidi protettivi à base di solventi è à base d'acqua. U trattamentu protettivu deve esse realizatu nantu à una superficia pulita è asciutta è in stretta cunfurmità cù l'istruzzioni di u produttu.

Ispezione è Accettazione: Dopu a machinazione, a lastra di granitu deve esse sottumessa à una ispezione è accettazione approfondita. L'ispezione copre indicatori chjave cum'è a precisione dimensionale, a planarità è a rugosità superficiale. L'accettazione deve rispettà strettamente e norme è i requisiti pertinenti, assicurendu chì a qualità di a lastra risponde à i requisiti di cuncepimentu è d'usu previstu.

In riassuntu, i requisiti per a trasfurmazione di a superficia di e lastre di granitu implicanu parechji aspetti, cumpresi i requisiti basi, i requisiti di precisione di a trasfurmazione, i metudi di trasfurmazione è i requisiti di u prucessu, è i requisiti di trasfurmazione è ispezione successivi. Quessi requisiti inseme custituiscenu u sistema di determinazione di a qualità per a trasfurmazione di a superficia di e lastre di granitu, determinendu e so prestazioni è a so stabilità in a misurazione è u pusizionamentu precisi.


Data di publicazione: 12 di settembre di u 2025