U Display à Pannellu Pianu (FPD) hè diventatu u mainstream di i televisori di u futuru. Hè a tendenza generale, ma ùn ci hè micca una definizione stretta in u mondu. In generale, stu tipu di display hè magre è s'assumiglia à un pannellu pianu. Ci sò parechji tippi di display à pannellu pianu. Sicondu u supportu di visualizazione è u principiu di funziunamentu, ci sò display à cristalli liquidi (LCD), display à plasma (PDP), display à elettroluminescenza (ELD), display à elettroluminescenza organica (OLED), display à emissione di campu (FED), display à pruiezione, ecc. Parechji apparecchi FPD sò fatti di granitu. Perchè a basa di a macchina di granitu hà una precisione è proprietà fisiche megliu.
tendenza di sviluppu
In paragone cù u CRT tradiziunale (tubu à raggi catodici), u display à pannellu pianu hà i vantaghji di esse sottile, leggeru, cù un cunsumu energeticu bassu, una bassa radiazione, senza sfarfallamentu è beneficu per a salute umana. Hà superatu u CRT in e vendite mundiali. Per u 2010, si stima chì u rapportu trà u valore di vendita di i dui ghjunghjerà à 5:1. In u XXI seculu, i display à pannellu pianu diventeranu i prudutti principali in u settore di i display. Sicondu e previsioni di a famosa Stanford Resources, u mercatu mundiale di i display à pannellu pianu aumenterà da 23 miliardi di dollari americani in u 2001 à 58,7 miliardi di dollari americani in u 2006, è u tassu di crescita mediu annuale ghjunghjerà à u 20% in i prossimi 4 anni.
Tecnulugia di visualizazione
I schermi piatti sò classificati in schermi à emissione di luce attiva è schermi à emissione di luce passiva. U primu si riferisce à u dispositivu di visualizazione in u quale u mediu di visualizazione stessu emette luce è furnisce radiazioni visibili, cumprese u display à plasma (PDP), u display fluorescente à vuoto (VFD), u display à emissione di campu (FED), u display à elettroluminescenza (LED) è u display à diodi organici à emissione di luce (OLED). U secondu significa chì ùn emette micca luce da per ellu, ma usa u mediu di visualizazione per esse modulatu da un signale elettricu, è e so caratteristiche ottiche cambianu, modulanu a luce ambientale è a luce emessa da l'alimentatore esternu (retroilluminazione, fonte di luce di pruiezione) è l'eseguiscenu nantu à u schermu o u schermu. I dispositi di visualizazione, cumpresi u display à cristalli liquidi (LCD), u display di sistema microelettromeccanicu (DMD) è u display à inchiostru elettronicu (EL), ecc.
LCD
I display à cristalli liquidi includenu display à cristalli liquidi à matrice passiva (PM-LCD) è display à cristalli liquidi à matrice attiva (AM-LCD). Sia i display à cristalli liquidi STN sia quelli TN appartenenu à i display à cristalli liquidi à matrice passiva. In l'anni 1990, a tecnulugia di display à cristalli liquidi à matrice attiva si hè sviluppata rapidamente, in particulare u display à cristalli liquidi à transistor à film sottile (TFT-LCD). Cum'è pruduttu di sustituzione di STN, hà i vantaghji di una velocità di risposta rapida è di l'assenza di sfarfallamentu, è hè largamente utilizatu in computer portatili è stazioni di travagliu, televisori, videocamere è console di videogiochi portatili. A differenza trà AM-LCD è PM-LCD hè chì u primu hà dispositivi di commutazione aghjuntu à ogni pixel, chì ponu superà l'interferenza incrociata è ottene un display à altu cuntrastu è alta risoluzione. L'attuale AM-LCD adotta un dispositivu di commutazione TFT in siliciu amorfu (a-Si) è un schema di condensatori di almacenamiento, chì ponu ottene un altu livellu di grisgiu è realizà una visualizzazione à culori veri. Tuttavia, a necessità di alta risoluzione è di picculi pixel per applicazioni di fotocamera è proiezione ad alta densità hà purtatu à u sviluppu di display TFT (transistor à film sottile) P-Si (polisilicio). A mobilità di P-Si hè da 8 à 9 volte più alta chè quella di a-Si. A piccula dimensione di P-Si TFT ùn hè micca solu adatta per a visualizazione à alta densità è alta risoluzione, ma ancu i circuiti periferichi ponu esse integrati nantu à u substratu.
In tuttu, l'LCD hè adattatu per schermi fini, ligeri, chjuchi è medi cù un cunsumu energeticu bassu, è hè largamente utilizatu in dispositivi elettronichi cum'è l'urdinatori notebook è i telefoni cellulari. L'LCD di 30 pollici è 40 pollici sò stati sviluppati cù successu, è alcuni sò stati messi in usu. Dopu à a pruduzzione à grande scala di LCD, u costu hè riduttu continuamente. Un monitor LCD di 15 pollici hè dispunibule per $ 500. A so direzzione di sviluppu futuru hè di rimpiazzà u display catodicu di u PC è applicallu in TV LCD.
Schermu à plasma
U display à plasma hè una tecnulugia di visualizazione à emissione di luce realizata da u principiu di scarica di gas (cum'è l'atmosfera). I display à plasma anu i vantaghji di i tubi à raggi catodici, ma sò fabbricati nantu à strutture assai fini. A dimensione principale di u pruduttu hè di 40-42 pollici. Cinquanta prudutti di 60 pollici sò in sviluppu.
fluorescenza à u vacuum
Un display fluorescente à vuoto hè un display largamente utilizatu in i prudutti audio/video è in l'elettrodomestici. Hè un dispositivu di display à vuoto di tipu tubu elettronicu à triodu chì incapsula u catodu, a griglia è l'anodu in un tubu à vuoto. In questu modu, l'elettroni emessi da u catodu sò accelerati da a tensione pusitiva applicata à a griglia è à l'anodu, è stimulanu u fosforu rivestitu nantu à l'anodu à emette luce. A griglia adotta una struttura à favu d'ape.
elettroluminescenza)
I display elettroluminescenti sò fabbricati cù a tecnulugia di film sottile à statu solidu. Un stratu isolante hè piazzatu trà 2 piastre conduttive è un stratu elettroluminescente sottile hè depositatu. U dispusitivu usa piastre rivestite di zincu o di stronziu cù un largu spettru di emissione cum'è cumpunenti elettroluminescenti. U so stratu elettroluminescente hè spesso 100 micron è pò ottene u listessu effettu di visualizazione chjaru cum'è un display à diodi organici à emissione di luce (OLED). A so tensione di pilotaggio tipica hè di 10KHz, 200V AC, chì richiede un circuitu integratu di driver più caru. Un microdisplay à alta risoluzione chì usa un schema di pilotaggio di array attivu hè statu sviluppatu cù successu.
guidatu
I display à diodi emettitori di luce sò custituiti da un gran numeru di diodi emettitori di luce, chì ponu esse monocromatici o multicolori. I diodi emettitori di luce blu à alta efficienza sò diventati dispunibili, chì rendenu pussibule a pruduzzione di display LED à grande schermu à culori. I display LED anu e caratteristiche di alta luminosità, alta efficienza è longa durata, è sò adatti per display à grande schermu per usu esterno. Tuttavia, nisun display di gamma media per monitor o PDA (computer palmari) pò esse fattu cù sta tecnulugia. Tuttavia, u circuitu integratu monoliticu LED pò esse adupratu cum'è un display virtuale monocromaticu.
MEMS
Questu hè un microdisplay fabbricatu cù a tecnulugia MEMS. In tali display, e strutture meccaniche microscopiche sò fabbricate trasfurmendu semiconduttori è altri materiali utilizendu prucessi standard di semiconduttori. In un dispositivu microspecchiu digitale, a struttura hè un microspecchiu sustinutu da una cerniera. E so cerniere sò azionate da cariche nantu à e piastre cunnesse à una di e cellule di memoria sottu. A dimensione di ogni microspecchiu hè apprussimatamente u diametru di un capellu umanu. Stu dispositivu hè principalmente adupratu in prughjettori cummerciali portatili è prughjettori home theater.
emissione di campu
U principiu basicu di un display à emissione di campu hè u listessu chè quellu di un tubu à raggi catodici, vale à dì, l'elettroni sò attratti da una piastra è fatti collide cù un fosforu rivestitu nantu à l'anodu per emette luce. U so catodu hè cumpostu da un gran numeru di piccule fonti d'elettroni disposte in una matrice, vale à dì, in forma di una matrice di un pixel è un catodu. Cum'è i display à plasma, i display à emissione di campu necessitanu alte tensioni per funziunà, chì varianu da 200V à 6000V. Ma finu à avà, ùn hè micca diventatu un display pianu mainstream per via di l'altu costu di pruduzzione di e so apparecchiature di fabricazione.
luce organica
In un display à diodi emettitori di luce organici (OLED), una corrente elettrica hè passata attraversu unu o più strati di plastica per pruduce una luce chì s'assumiglia à i diodi emettitori di luce inorganici. Questu significa chì ciò chì hè necessariu per un dispositivu OLED hè una pila di film à statu solidu nantu à un substratu. Tuttavia, i materiali organici sò assai sensibili à u vapore acqueo è à l'ossigenu, dunque a sigillatura hè essenziale. L'OLED sò dispositivi emettitori di luce attivi è presentanu eccellenti caratteristiche di luce è caratteristiche di bassu cunsumu energeticu. Anu un grande putenziale per a pruduzzione di massa in un prucessu roll-by-roll nantu à substrati flessibili è sò dunque assai economici da fabricà. A tecnulugia hà una vasta gamma di applicazioni, da a semplice illuminazione monocromatica di grande area à i display grafici video à culori.
Inchiostru elettronicu
I display E-ink sò display chì sò cuntrullati applicendu un campu elettricu à un materiale bistabile. Si compone di un gran numeru di sfere trasparenti micro-sigillate, ognuna di circa 100 micron di diametru, chì cuntenenu un materiale tintu liquidu neru è migliaia di particelle di diossidu di titaniu biancu. Quandu un campu elettricu hè applicatu à u materiale bistabile, e particelle di diossidu di titaniu migraranu versu unu di l'elettrodi secondu u so statu di carica. Questu face chì u pixel emette luce o micca. Siccomu u materiale hè bistabile, conserva l'infurmazioni per mesi. Siccomu u so statu di funziunamentu hè cuntrullatu da un campu elettricu, u cuntenutu di u so display pò esse cambiatu cù pochissima energia.
rilevatore di luce di fiamma
Rivelatore Fotometricu di Fiamma FPD (Rivelatore Fotometricu di Fiamma, FPD in breve)
1. U principiu di a FPD
U principiu di a FPD hè basatu annantu à a combustione di u campione in una fiamma ricca d'idrogenu, in modu chì i cumposti chì cuntenenu zolfu è fosforu sò ridutti da l'idrogenu dopu a combustione, è i stati eccitati di S2* (u statu eccitatu di S2) è HPO* (u statu eccitatu di HPO) sò generati. E duie sustanze eccitate irradianu spettri intornu à 400 nm è 550 nm quandu tornanu à u statu fundamentale. L'intensità di stu spettru hè misurata cù un tubu fotomoltiplicatore, è l'intensità di a luce hè proporzionale à a velocità di flussu di massa di u campione. FPD hè un rilevatore altamente sensibile è selettivu, chì hè largamente utilizatu in l'analisi di cumposti di zolfu è fosforu.
2. A struttura di FPD
L'FPD hè una struttura chì combina FID è fotometru. Hà cuminciatu cum'è FPD à fiamma unica. Dopu à u 1978, per cumpensà i difetti di l'FPD à fiamma unica, hè statu sviluppatu l'FPD à doppia fiamma. Hà duie fiamme aria-idrogenu separate, a fiamma inferiore cunverte e molecule di u campione in prudutti di combustione chì cuntenenu molecule relativamente simplici cum'è S2 è HPO; a fiamma superiore produce frammenti di statu eccitatu luminescenti cum'è S2* è HPO*, ci hè una finestra puntata versu a fiamma superiore, è l'intensità di a chemiluminescenza hè rilevata da un tubu fotomoltiplicatore. A finestra hè fatta di vetru duru, è l'ugellu di a fiamma hè fattu d'acciaio inox.
3. A prestazione di FPD
FPD hè un rilevatore selettivu per a determinazione di cumposti di zolfu è fosforu. A so fiamma hè una fiamma ricca d'idrogenu, è l'alimentazione d'aria hè solu abbastanza per reagisce cù u 70% di l'idrogenu, dunque a temperatura di a fiamma hè bassa per generà zolfu è fosforu eccitati. Frammenti di cumposti. A velocità di flussu di gas vettore, idrogenu è aria hà una grande influenza nantu à FPD, dunque u cuntrollu di u flussu di gas deve esse assai stabile. A temperatura di a fiamma per a determinazione di cumposti chì cuntenenu zolfu deve esse intornu à 390 °C, chì pò generà S2 * eccitatu; per a determinazione di cumposti chì cuntenenu fosforu, u rapportu trà idrogenu è ossigenu deve esse trà 2 è 5, è u rapportu idrogenu-ossigenu deve esse cambiatu secondu i diversi campioni. U gas vettore è u gas di maquillaje devenu ancu esse aghjustati currettamente per ottene un bonu rapportu segnale-rumore.
Data di publicazione: 18 di ghjennaghju di u 2022