A maiò parte di i CT industriali anuStruttura di GranituPudemu fabricàassemblaggio di basa di macchina in granitu cù binari è vitiper a vostra radiografia è TC persunalizata.
Optotom è Nikon Metrology anu vintu l'appaltu per a consegna di un sistema di Tomografia Computerizzata à Raggi X à grande inviluppu à l'Università Tecnulugica di Kielce in Pulonia. U sistema Nikon M2 hè un sistema d'ispezione mudulare d'alta precisione chì presenta un manipulatore à 8 assi brevettatu, ultra-precisu è stabile, custruitu nantu à una basa di granitu di qualità metrologica.
Sicondu l'applicazione, l'utilizatore pò sceglie trà 3 fonti diverse: a fonte microfocus unica di 450 kV di Nikon cù bersagliu rotante per scansà campioni grandi è ad alta densità cù risoluzione micrometrica, una fonte minifocus di 450 kV per a scansione à alta velocità è una fonte microfocus di 225 kV cù bersagliu rotante per campioni più chjuchi. U sistema serà dotatu sia di un rilevatore à pannellu pianu sia di u rilevatore Curved Linear Diode Array (CLDA) pruprietariu di Nikon chì ottimizza a raccolta di raggi X senza catturà i raggi X spargugliati indesiderati, risultendu in una nitidezza è un cuntrastu stupenti di l'immagine.
L'M2 hè ideale per l'ispezione di pezzi chì varianu in grandezza, da picculi campioni à bassa densità à grandi materiali à alta densità. L'installazione di u sistema si ferà in un bunker custruitu apposta. I muri di 1,2 m sò digià preparati per futuri aghjurnamenti à intervalli di energia più elevati. Stu sistema full-option serà unu di i più grandi sistemi M2 in u mondu, offrendu à l'Università di Kielce una estrema flessibilità per supportà tutte l'applicazioni pussibuli sia da a ricerca sia da l'industria lucale.
Parametri di sistema basi:
- Fonte di radiazione minifocalizzata di 450 kV
- Fonte di radiazione microfocalizzata di 450 kV, di tipu "Bersagliu Rotante"
- Fonte di radiazione di 225 kV di u tipu "Bersagliu Rotante"
- Fonte di radiazioni "bersagliu multimetallicu" di 225 kV
- Detector lineare Nikon CLDA
- rilevatore di pannelli cù una risoluzione di 16 milioni di pixel
- a pussibilità di pruvà cumpunenti finu à 100 kg
Data di publicazione: 25 dicembre 2021