Cunsiderazioni di Selezzione
Quandu sceglite una piattaforma di granitu, duvete rispettà i principii di "precisione chì currisponde à l'applicazione, adattazione di a dimensione à a pezza di travagliu è certificazione chì garantisce a conformità". Quì sottu si spieganu i criteri di selezzione chjave da trè perspettive principali:
Livellu di precisione: currispundenza specifica di scenariu per laburatorii è workshops
Diversi livelli di precisione currispondenu à diversi scenarii d'applicazione, è a selezzione deve esse basata nantu à i requisiti di precisione di l'ambiente operativu:
Laboratorii/Sale d'Ispezione di Qualità: I gradi cunsigliati sò a Classe 00 (operazione di ultra precisione) o a Classe AA (precisione di 0,005 mm). Quessi sò adatti per applicazioni di ultra precisione cum'è a calibrazione metrologica è l'ispezione ottica, cum'è e piattaforme di riferimentu per e macchine di misurazione à coordinate (CMM).
Officine/Lochi di pruduzzione: A selezzione di a Classe 0 o di a Classe B (precisione di 0,025 mm) pò risponde à i bisogni generali di ispezione di i pezzi, cum'è a verificazione dimensionale di i pezzi lavorati CNC, equilibrendu a durabilità è l'efficienza in termini di costi. Dimensioni: Da a pianificazione di u spaziu standard à quella persunalizata
A dimensione di a piattaforma deve risponde à i requisiti di piazzamentu di a pezza è di spaziu operativu:
Formula basica: L'area di a piattaforma deve esse 20% più grande di a più grande pezza da ispezionare, tenendu contu di u margine di liberazione. Per esempiu, per ispezionà una pezza di 500 × 600 mm, si cunsiglia una dimensione di 600 × 720 mm o più grande.
Dimensioni cumuni: E dimensioni standard varianu da 300 × 200 × 60 mm (piccula) à 48 × 96 × 10 pollici (grande). Dimensioni persunalizate da 400 × 400 mm à 6000 × 3000 mm sò dispunibili per applicazioni speciali.
Caratteristiche supplementari: Sceglite trà scanalature a T, fori filettati o disinni di bordi (cum'è 0-ledge è 4-ledge) per migliurà a flessibilità di installazione di l'apparecchi.
Certificazione è Conformità: Doppia Garanzia di Esportazione è Qualità
Certificazione di Base: L'esportazioni versu i mercati europei è americani richiedenu à i fornitori di furnisce un certificatu ISO 17025 in forma longa, cumpresi i dati di calibrazione, l'incertezza è altri parametri chjave, per evità ritardi di sdoganamentu per via di una documentazione incompleta. Norme Supplementari: Per a qualità di basa, riferitevi à e norme cum'è DIN 876 è JIS per assicurà chì e tolleranze di planarità (per esempiu, Grade 00 ± 0,000075 pollici) è a densità di u materiale (u granitu neru hè preferitu per a so struttura densa è a resistenza à a deformazione) rispettinu e norme.
Riferimentu rapidu di selezzione
Applicazioni di laburatoriu d'alta precisione: Gradu 00/AA + 20% più grande di a pezza + certificatu ISO 17025
Test di rutina in officina: Gradu 0/B + dimensioni standard (per esempiu, 48×60 pollici) + conformità DIN/JIS
Espurtazione in Europa è in i Stati Uniti: Un certificatu ISO 17025 in forma dettagliata hè ubligatoriu per evità i risichi di sdoganamentu.
Attraversu una currispundenza precisa, calculi dimensionali scientifichi è una verificazione è certificazione rigorose, assicuremu chì e piattaforme di granitu rispondenu sia à i bisogni di pruduzzione sia à i standard di cunfurmità di a catena di furnimentu glubale.
Raccomandazioni di manutenzione è calibrazione
A prestazione di precisione di e piattaforme di granitu dipende da un sistema scientificu di mantenimentu è calibrazione. Quì sottu si furnisce una guida prufessiunale da trè perspettive: usu cutidianu, almacenamentu à longu andà è garanzia di precisione, per assicurà l'affidabilità cuntinua di a basa di misurazione.
Mantenimentu Quotidianu: Punti Chjave di Pulizia è Prutezzione
E procedure di pulizia sò a basa per mantene a precisione. Prima di l'usu, assicuratevi chì a superficia sia priva di macchie. Ricumandemu di asciugà cù una soluzione di 50% acqua è 50% alcolu isopropilicu. Asciugà cù un pannu dolce o un asciugamanu di carta per evità di dannighjà a superficia di granitu cù detergenti acidi o prudutti abrasivi. Prima di mette i pezzi, abradere delicatamente cù e petre per rimuovere bave o bordi taglienti. Strofinate e petre inseme prima di l'usu per pulisce a piattaforma per impedisce à l'impurità di graffialla. Impurtante: Ùn hè necessariu lubrificante, postu chì a film d'oliu influenzerà direttamente a precisione di a misurazione.
Tabù di Mantenimentu Quotidianu
Ùn aduprate micca detergenti chì cuntenenu ammonia cum'è Windex (chì ponu corrode a superficia).
Evitate l'impatti cù oggetti pesanti o u trascinamentu direttu cù strumenti metallichi.
Dopu a pulizia, assicuratevi di asciugà bè per impedisce macchie d'acqua residuale.
Conservazione à longu andà: Anti-deformazione è prevenzione di a polvere
Quandu ùn hè micca in usu, pigliate duie misure di prutezzione: Ricumandemu di copre a superficia cù compensatu di 1/8-1/2 pollici rivestitu di feltro o gomma, o una copertura antipolvere dedicata, per isolalla da a polvere è da i colpi accidentali. U metudu di supportu deve rispettà strettamente a specificazione federale GGG-P-463C, utilizendu trè punti fissi nantu à u fondu per assicurà una distribuzione uniforme di u caricu è minimizà u risicu di deformazione di l'affundamentu. I punti di supportu devenu esse allineati cù i marchi nantu à u fondu di a piattaforma.
Garanzia di precisione: Periodu di calibrazione è sistema di certificazione
Si cunsiglia una calibrazione annuale per assicurà chì l'errore di planarità resti coerente cù u standard originale. A calibrazione deve esse effettuata in un ambiente cuntrullatu à una temperatura costante di 20 °C è umidità per evità gradienti di temperatura o flussu d'aria chì ponu interferisce cù i risultati di misurazione.
Per a certificazione, tutte e piattaforme sò dotate di un certificatu di calibrazione tracciabile à u NIST o à norme internaziunali equivalenti, chì garantisce a planarità è a ripetibilità. Per applicazioni di alta precisione cum'è l'aerospaziale, si ponu dumandà servizii di calibrazione ISO 17025 supplementari accreditati da UKAS/ANAB, chì migliuranu a conformità di qualità per mezu di l'approvazione di terze parti.
Cunsiglii di calibrazione
Verificate a validità di u certificatu di calibrazione prima di u primu usu.
A ricalibrazione hè necessaria dopu a riaffilatura o l'usu in situ (in cunfurmità cù ASME B89.3.7).
Hè cunsigliatu d'utilizà u fabricatore originale o un fornitore di servizii autorizatu per a calibrazione per evità a perdita permanente di precisione per via di un funziunamentu micca prufessiunale.
Queste misure assicuranu chì a piattaforma di granitu mantenga a stabilità di misurazione à livellu di micron per una vita di serviziu di più di 10 anni, furnendu un benchmark cuntinuu è affidabile per applicazioni cum'è l'ispezione di cumpunenti aerospaziali è a fabricazione di stampi di precisione.
Data di publicazione: 11 di settembre di u 2025