E grande piattaforme di granitu servenu cum'è punti di riferimentu fundamentali per a misurazione di precisione è a machinazione. I so prucessi di tagliu, impostazione di u spessore è lucidatura anu un impattu direttu nantu à a precisione, a planarità è a durata di vita di a piattaforma. Quessi dui prucessi richiedenu micca solu cumpetenze tecniche superiori, ma ancu una profonda cunniscenza di e caratteristiche di u granitu. Quì sottu si discuteranu i principii di u prucessu, i punti operativi chjave è u cuntrollu di qualità.
1. Tagliu è Ispessimentu: Modellà cù Precisione a Forma Basica di a Piattaforma
U tagliu è a fissazione di u spessore hè u primu passu criticu in a pruduzzione di grandi piattaforme di granitu. U so scopu hè di taglià a materia prima à u spessore necessariu è furnisce una basa liscia per a lucidatura successiva.
Pretrattamentu di e rocce
Dopu à l'estrazione, u materiale grezzu hà spessu una superficia irregulare è strati alterati. Inizialmente, una grande sega à filu diamantatu o una sega circulare hè aduprata per u tagliu grossu per rimuovere l'impurità è l'irregularità di a superficia, dendu à u materiale grezzu una forma rettangulare regulare. Durante questu prucessu, a direzzione di tagliu è a velocità di alimentazione devenu esse strettamente cuntrullate per impedisce chì una forza di tagliu irregulare provochi crepe in u materiale grezzu.
Posizionamentu è Fissazione
Pone u bloccu pretrattatu nantu à a tavola di a macchina di taglio è pusiziunatelu è fissatelu currettamente cù una morsa. Riferitevi à i disegni di cuncepimentu per u pusizionamentu, assicurendu chì a direzzione di taglio di u bloccu s'allinea cù a lunghezza è a larghezza desiderate di a piattaforma. A fissazione hè cruciale; qualsiasi muvimentu di u bloccu durante u prucessu di taglio darà direttamente origine à deviazioni in e dimensioni di taglio è influenzerà a precisione di a piattaforma.
Tagliu multi-fili per u spessore
A tecnulugia di tagliu multi-fili usa parechji fili di diamanti per taglià simultaneamente u bloccu. Mentre i fili si movenu, l'azione di macinazione di e particelle di diamanti riduce gradualmente u bloccu à u spessore desideratu. Durante u prucessu di tagliu, u refrigerante deve esse spruzzatu continuamente in a zona di tagliu. Questu ùn solu riduce a temperatura di u filu è impedisce à e particelle di diamanti di cascà per via di u surriscaldamentu, ma rimuove ancu a polvera di petra generata durante u tagliu, impediscendu l'accumulazione chì puderia influenzà a precisione di u tagliu. L'operatore deve monitorà attentamente u prucessu di tagliu è aghjustà a tensione di u filu è a velocità di tagliu in modu adattatu secondu a durezza di u bloccu è u prugressu di u tagliu per assicurà una superficia di tagliu liscia.
2. Trattamentu di superficia di lucidatura: Creazione di una finitura cumpletamente liscia è brillante
A lucidatura hè u prucessu principale per ottene alta precisione è estetica nantu à e grande piattaforme di granitu. Attraversu parechje tappe di smerigliatura è lucidatura, a superficia di a piattaforma ottene una finitura à specchiu è una alta planarità.
Fase di macinazione grossolana
Aduprate una grande testa di smerigliatura cù abrasivi in carburo di siliciu per smeriglià a superficia di a piattaforma tagliata. U scopu di a smerigliatura hè di rimuovere i segni di cultellu è l'irregularità di a superficia lasciate da u tagliu, ponendu e basi per una successiva smerigliatura fine. A testa di smerigliatura si move reciprocamente nantu à a superficia di a piattaforma cù una pressione costante. L'abrasivu, sottu pressione è attritu, liscia gradualmente qualsiasi sporgenza di a superficia. Durante questu prucessu, l'acqua di raffreddamentu hè aghjunta continuamente per impedisce chì l'abrasivu si surriscaldi è diventi inefficace, è per rimuovere a polvera di petra generata da a smerigliatura. Dopu a smerigliatura, a superficia di a piattaforma deve esse priva di segni di cultellu visibili, è a planarità deve esse stata inizialmente migliorata.
Fase di macinazione fina
Passate à l'abrasivi à l'ossidu d'aluminiu è aduprate una testa di smerigliatura più fina per a smerigliatura fina. A smerigliatura fina affina ulteriormente a rugosità di a superficia è elimina i graffi minori lasciati da a smerigliatura grossolana. Durante u funziunamentu, a pressione è a velocità di a testa di smerigliatura devenu esse strettamente cuntrullate per assicurà chì l'abrasivu sia applicatu uniformemente à a superficia di a piattaforma. Dopu a smerigliatura fina, a planarità è a finitura di a superficia sò significativamente migliurate, preparendula per a lucidatura successiva.
Fase di lucidatura
A superficia di a piattaforma hè lucidata cù una pasta di lucidatura à l'ossidu di stagnu è una testa di lucidatura in feltro di lana naturale. Durante u prucessu di lucidatura, a testa di lucidatura in feltro di lana gira, applicendu uniformemente a pasta di lucidatura à a superficia. Per via di l'azione chimica di a pasta di lucidatura è di l'attritu meccanicu di a testa di lucidatura, si forma una pellicola luminosa nantu à a superficia. Durante a lucidatura, si deve fà una attenzione particulare à a quantità di pasta di lucidatura aduprata è à u tempu di lucidatura. Un tempu di lucidatura troppu pocu o insufficiente ùn uttenerà micca a lucentezza desiderata. Troppu o troppu longu pò causà graffi o un effettu di buccia d'aranciu nantu à a superficia. Dopu una lucidatura attenta, a grande superficia di a piattaforma di granitu presenta una lucentezza speculare è un altu livellu di planarità.
III. Cuntrollu di qualità: chjave in tuttu u prucessu
U cuntrollu di qualità hè una parte integrante di tuttu u prucessu, da u tagliu à a determinazione di u spessore, finu à a lucidatura è u trattamentu di a superficia. Dopu à a fine di ogni prucessu, a piattaforma hè ispezionata cù strumenti di prova avanzati, cum'è interferometri laser per a planarità è misuratori di rugosità di a superficia per a levigatezza. Se i risultati di i testi ùn rispondenu micca à i requisiti di cuncepimentu, a causa deve esse analizata prontamente è misure correttive appropriate implementate, cum'è u tagliu o a ri-molitura. Solu cuntrullendu strettamente a qualità di ogni prucessu pudemu assicurà chì a grande piattaforma di granitu risultante risponde à i requisiti di alta precisione è stabilità.
Data di publicazione: 09 di settembre di u 2025