Macchine di Bilanciamentu Dinamicu, Cuscinettu Morbidu vs Cuscinettu Duru
E macchine di bilanciamento à dui piani, o macchine di bilanciamento dinamicu, sò aduprate per curregge u sbilanciu staticu è dinamicu. I dui tippi generali di macchine à bilanciamento dinamicu chì anu ricevutu a più larga accettazione sò a macchina à cuscinetti "morbidi" o flessibili è a macchina à cuscinetti "duri" o rigidi. Mentre ùn ci hè veramente nisuna differenza trà i cuscinetti aduprati, e macchine anu diversi tippi di sospensioni.
Macchine di Bilanciamentu di Cuscinetti Morbidi
A macchina à cuscinettu molle deriva u so nome da u fattu chì sustene u rotore per esse equilibratu nantu à i cuscinetti chì sò liberi di spustassi in almenu una direzzione, di solitu in orizzontale o perpendiculare à l'assi di u rotore. A teoria daretu à questu stile di equilibriu hè chì u rotore si cumporta cum'è sospesu à l'aria mentre i muvimenti di u rotore sò misurati. U cuncepimentu meccanicu di una macchina à cuscinettu soffice hè leggermente più cumplessu, ma l'elettronica implicata hè relativamente simplice paragunata à e macchine resistenti. U cuncepimentu di a macchina di bilanciamento à cuscinetti morbidi permette di esse piazzatu guasi in ogni locu, postu chì i supporti di travagliu flessibili furniscenu un isolamentu naturale da l'attività vicina. Questu permette ancu chì a macchina sia spostata senza influenzà a calibrazione di u dispositivu, a differenza di e macchine resistenti.
A risonanza di u rotore è di u sistema di cuscinetti si faci à a mità o menu di a più bassa velocità di equilibriu. U bilanciu hè fattu à una frequenza superiore à a frequenza di risonanza di a sospensione.
Oltre à u fattu chì una macchina d'equilibratura à cuscinetti molli hè portatile, furnisce i vantaghji in più di avè una sensibilità più alta di e macchine resistenti à velocità di equilibriu inferiori; e macchine resistenti misuranu a forza chì richiede tipicamente una velocità di equilibriu più alta. Un vantaghju addizionale hè chì e nostre macchine à cuscinetti molli misuranu è mostranu u muvimentu attuale o u spostamentu di u rotore mentre sta girendu chì furnisce un mezu integratu per validà u fattu chì a macchina risponde currettamente è u rotore sia equilibratu currettamente.
U vantaghju maiò di e macchine à soffiu moltu hè chì tendenu à esse più versatili. Puderanu gestisce una vasta gamma di pesi di rotore nantu à una dimensione di una macchina. Ùn hè necessariu un fundamentu speciale per l'isolamentu è a macchina pò esse spostata senza avè da uttene una calibrazione nova da un specialistu.
E macchine di bilanciamento à cuscinetti molli, cume e macchine à cuscinetti duri, ponu bilancià a maiò parte di i rotori orientati à l'urizontale. Tuttavia, l'equilibratura di un rotore sporgente richiede l'usu di un pezzu d'attaccamentu negativu di tenuta di carica.
L'immagine sopra mostra una macchina di bilanciamento di cuscinetti molli. Notate chì l'orientazione di u sistema di cuscinetti permette à u pendulu di oscillà avanti è in daretu cù u rotore. U spustamentu hè arregistratu da u sensore di vibrazione è più tardi adupratu per calculà u sbilanciu prisente.
Macchine di Bilanciamentu di Cuscinetti Duri
E macchine di bilanciamento resistenti anu supporti di travagliu rigidi è si basanu nantu à l'elettronica sofisticata per interpretà e vibrazioni. Questu richiede una fundazione massiccia, rigida induve devenu esse stabiliti permanentemente è calibrati in postu da u fabbricante. A teoria daretu à stu sistema di equilibriu hè chì u rotore hè cumpletamente custrettu è e forze chì u rotore mette nantu à i supporti sò misurate. A vibrazione di u fondu da e macchine adiacenti o l'attività nantu à u pianu di travagliu pò influenzà i risultati di equilibriu. Di solitu, e macchine resistenti sò aduprate in operazioni di produzzione di fabbricazione induve hè necessariu un tempu di ciclu veloce.
U vantaghju maiò per e macchine resistenti hè chì tendenu à furnisce una lettura rapida di squilibru, chì hè utile in equilibriu di produzzione à grande velocità.
Un fattore limitante di e macchine resistenti hè a velocità di equilibriu necessaria di u rotore durante i test. Perchè a macchina misura a forza di sbilanciu di u rotore rotativu, u rotore deve esse giratu à grande velocità per generà abbastanza forza per esse rilevata da e rigide sospensioni.
Frusta
Indipendentemente da quale macchina di bilanciamentu orizzontale aduprata, l'analisi di a frusta pò esse necessaria quandu si equilibra rotuli lunghi è sottili, o altri rotori flessibili. A Frusta hè una misurazione di a deformazione o a curvatura di un rotore flessibile. Se suspettate chì puderete bisognu di misurà a frusta, verificate cù u nostru supportu tecnicu è determineremu se un indicatore di frusta hè necessariu o micca per a vostra applicazione.