A restaurazione di e piastre di superficia di granitu (o di marmaru) usa tipicamente un metudu tradiziunale di macinazione. Durante u prucessu di riparazione, a piastra di superficia cù precisione usurata hè accumpagnata da un strumentu di macinazione specializatu. I materiali abrasivi, cum'è a grana di diamante o e particelle di carburu di siliciu, sò aduprati cum'è mezi ausiliari per eseguisce una macinazione ripetuta. Stu metudu restaura efficacemente a piastra di superficia à a so planarità è precisione originale.
Ancu s'è sta tecnica di restaurazione hè manuale è si basa nantu à tecnichi sperimentati, i risultati sò assai affidabili. I tecnichi qualificati ponu identificà accuratamente i punti alti nantu à a superficia di granitu è rimuoverli in modu efficiente, assicurendu chì a piastra riacquisti a so planarità è a precisione di misurazione adatte.
Questu approcciu tradiziunale di macinazione ferma unu di i metudi più efficaci per mantene a stabilità à longu andà è a precisione di e piastre di superficia di granitu, ciò chì ne face una suluzione affidabile in laboratori, sale d'ispezione è ambienti di fabricazione di precisione.
Data di publicazione: 15 d'aostu 2025
