Prima di utilizà una piastra di superficia in granitu, assicuratevi ch'ella sia ben livellata, è dopu pulitela cù un pannu dolce per caccià a polvere è i detriti (o asciugate a superficia cù un pannu imbevutu d'alcol per una pulizia accurata). Mantene a piastra di superficia pulita hè essenziale per mantene a so precisione è impedisce a contaminazione chì puderia influenzà a precisione di a misurazione.
L'intensità di l'illuminazione in a zona di misurazione di a piastra di superficia di granitu deve esse almenu 500 LUX. Per e zone cum'è magazzini o uffizii di cuntrollu di qualità induve a misurazione di precisione hè critica, l'intensità di l'illuminazione necessaria deve esse almenu 750 LUX.
Quandu si mette una pezza di travagliu nantu à a piastra di granitu, fate cusì delicatamente per evità ogni impattu chì puderia dannighjà a piastra. U pesu di a pezza di travagliu ùn deve micca superà a capacità di carica nominale di a piastra, postu chì fà cusì puderia degradà a precisione di a piattaforma è potenzialmente causà danni strutturali, risultendu in deformazione è perdita di funzionalità.
Mentre aduprate a piastra di superficia di granitu, maneghjate i pezzi cù cura. Evitate di spustà pezzi ruvidi o pesanti nantu à a superficia per impedisce graffi o ammaccature chì puderanu dannighjà a piastra.
Per misurazioni precise, lasciate chì a pezza è qualsiasi strumentu di misurazione necessariu s'acclimatizinu à a temperatura di a piastra di superficia di granitu per almenu 30 minuti prima di inizià u prucessu di misurazione. Dopu l'usu, cacciate subitu a pezza per evità una pressione prolungata nantu à a piastra, chì puderia purtà à deformazione cù u tempu.
Data di publicazione: 12 d'aostu 2025