Imballaggio, almacenamentu è precauzioni di basa di granitu

E basi di granitu sò largamente aduprate in strumenti di precisione, apparecchiature ottiche è fabricazione di macchine per via di a so eccellente durezza, alta stabilità, resistenza à a corrosione è bassu coefficientu di dilatazione. U so imballaggio è u so almacenamentu sò direttamente ligati à a qualità di u produttu, a stabilità di u trasportu è a longevità. L'analisi seguente copre a selezzione di u materiale di imballaggio, e procedure di imballaggio, i requisiti di l'ambiente di almacenamentu è e precauzioni di manipulazione, è furnisce una suluzione sistematica.

1. Selezzione di u materiale d'imballu

Materiali di u stratu prutettivu

Stratu Antigraffiu: Aduprate una pellicola antistatica in PE (polietilene) o PP (polipropilene) cù un spessore di ≥ 0,5 mm. A superficia hè liscia è priva d'impurità per impedisce i graffi nantu à a superficia di granitu.

Stratu tampone: Aduprate schiuma EPE (schiuma perlata) o EVA (copolimeru etilene-acetatu di vinile) ad alta densità cù un spessore di ≥ 30 mm è una resistenza à a compressione di ≥ 50 kPa per una eccellente resistenza à l'impattu.

Struttura Fissa: Aduprate una struttura in legnu o lega d'aluminiu, resistente à l'umidità (basata nantu à rapporti attuali) è à a ruggine, è assicuratevi chì a resistenza risponde à i requisiti di carica (capacità di carica raccomandata ≥ 5 volte u pesu di basa).

Materiali di imballaggio esterni

Scatule di legnu: Scatule di compensatu senza fumigazione, spessore ≥ 15 mm, conformi à IPPC, cù foglia d'aluminiu resistente à l'umidità (basata annantu à un rapportu attuale) installata nantu à u muru internu.

Riempimentu: Film à cuscinu d'aria ecologicu o cartone trituratu, cù un rapportu di vuoti ≥ 80% per impedisce vibrazioni durante u trasportu.

Materiali di sigillatura: Reggia in nylon (resistenza à a trazione ≥ 500 kg) cumminata cù nastro impermeabile (adesione ≥ 5N/25 mm).

II. Specifiche di a prucedura d'imballaggio

Pulizia

Asciugate a superficia di a basa cù un pannu senza polvere imbevutu in alcolu isopropilicu per caccià l'oliu è a polvere. A pulizia di a superficia deve risponde à e norme ISO Classe 8.

Asciugatura: Asciugà à l'aria o spurgà cù aria compressa pulita (puntu di rugiada ≤ -40 °C) per impedisce l'umidità.

Imballaggio prutettivu

Imballaggio di film antistaticu: Utilizza un prucessu di "imballaggio cumpletu + sigillatura à caldo", cù una larghezza di sovrapposizione di ≥ 30 mm è una temperatura di sigillatura à caldo di 120-150 ° C per assicurà una sigillatura stretta.

Ammortizazione: A schiuma EPE hè tagliata per currisponde à i contorni di a basa è incollata à a basa cù una colla ecologica (forza di adesione ≥ 8 N/cm²), cù un margine di spaziu ≤ 2 mm.

Imballaggio di cornice

Assemblaggio di u quadru di legnu: Aduprate giunti à mortaia è tenone o bulloni galvanizzati per a cunnessione, cù spazii pieni di sigillante di silicone. E dimensioni interne di u quadru devenu esse 10-15 mm più grande di e dimensioni esterne di a basa.

Struttura in lega d'aluminiu: Aduprate staffe angulari per a cunnessione, cù un spessore di parete di a struttura ≥ 2 mm è un trattamentu superficiale anodizatu (spessore di u film d'ossidu ≥ 15 μm).

Rinforzu di l'imballu esternu

Imballaggio in scatula di legnu: Dopu chì a basa hè stata piazzata in a scatula di legnu, una pellicola à cuscinu d'aria hè riempita intornu à u perimetru. E protezioni d'angulu in forma di L sò installate nantu à tutti i sei lati di a scatula è fissate cù chiodi d'acciaio (diametru ≥ 3 mm).

Etichettatura: Appiccicate etichette d'avvertimentu (resistenti à l'umidità (basate nantu à rapporti reali), resistenti à i colpi è fragili) à l'esternu di a scatula. L'etichette devenu esse ≥ 100 mm x 100 mm è fatte di materiale luminosu.

III. Requisiti di l'ambiente di almacenamentu

Cuntrollu di a temperatura è di l'umidità

Gamma di temperatura: 15-25 °C, cù una fluttuazione di ≤ ± 2 °C / 24 ore per impedisce micro-fessure causate da l'espansione è a cuntrazione termica.

Cuntrollu di l'umidità: Umidità relativa 40-60%, dotata di filtrazione di qualità industriale (basata nantu à i risultati clinichi, cù un vulume specificu di ≥50L/ghjornu) per prevene l'alterazione indotta da a reazione alcali-silice.

Pulizia Ambientale

L'area di almacenamentu deve risponde à i standard di pulizia ISO Classe 7 (10 000), cù una cuncentrazione di particelle in aria di ≤352 000 particelle/m³ (≥0,5 μm).

Preparazione di u pavimentu: Pavimentu autolivellante epossidicu cù una densità ≥0,03 g/cm² (rota CS-17, 1000 g/500r), gradu antipolvere F.

Specifiche di impilamentu

Accatastamentu à un solu stratu: distanza ≥50 mm trà e basi per facilità a ventilazione è l'ispezione.

Accatastamentu multistratu: ≤ 3 strati, cù u stratu inferiore chì porta un pesu ≥ 1,5 volte u pesu tutale di i strati superiori. Aduprate cuscinetti di legnu (≥ 50 mm di spessore) per separà i strati.

Base di granitu CNC

IV. Precauzioni di manipulazione

Manipolazione stabile

Manipolazione manuale: Richiede quattru persone chì travaglianu inseme, chì portanu guanti antiscivolo, utilizanu ventose (capacità di aspirazione ≥ 200 kg) o imbracature (fattore di stabilità ≥ 5).

Movimentazione meccanica: Aduprate un carrettu elevatore idraulicu o una gru a ponte, cù u puntu di sollevamentu situatu à ±5% di u centru di gravità di a basa, è una velocità di sollevamentu ≤ 0,2 m/s.

Ispezioni Regulari

Ispezione di l'aspettu: Mensilmente, ispezionendu principalmente per danni à u stratu protettivu, deformazione di u quadru è deterioramentu di a scatula di legnu.

Riprova di precisione: Trimestralmente, aduprendu un interferometru laser per verificà a planarità (≤ 0,02 mm/m) è a verticalità (≤ 0,03 mm/m).

Misure d'emergenza

Danni à u stratu protettivu: Sigillate subitu cù un nastro antistaticu (adesione ≥ 3N/cm) è rimpiazzate cù una nova pellicola in 24 ore.

Sè l'umidità supera u standard: Attivate misure specifiche d'efficacia clinica è registrate i dati. A conservazione pò ripiglià solu dopu chì l'umidità torna à u range nurmale.

V. Raccomandazioni per l'ottimizazione di u almacenamentu à longu andà

E pasticche d'inibitore di corrosione di vapore (VCI) sò piazzate in a scatula di legnu per liberà agenti inibitori di ruggine è cuntrullà a corrosione di a struttura metallica.

Monitoraghju Intelligente: Implementate sensori di temperatura è umidità (precisione ±0,5 °C, ±3% RH) è una piattaforma IoT per u monitoraghju remotu 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7.

Imballaggio Riutilizzabile: Utilizza un quadru in lega d'aluminiu pieghevole cù un rivestimentu ammortizzante rimpiazzabile, riducendu i costi di imballaggio di più di u 30%.

Attraversu a selezzione di i materiali, l'imballaggi standardizati, u almacenamentu meticulosu è a gestione dinamica, a basa di granitu mantene prestazioni stabili durante u almacenamentu, mantene u tassu di danni di trasportu sottu à 0,5% è estende u periodu di almacenamentu à più di 5 anni.


Data di publicazione: 10 settembre 2025